Amalthaea's Ascendance
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Power - the key of Everything
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Punainen lanka kateissa.

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Miruki
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Miruki


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 05.01.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Tyynysi alla.

Punainen lanka kateissa. Empty
ViestiAihe: Punainen lanka kateissa.   Punainen lanka kateissa. EmptyMa Tammi 05, 2009 10:13 pm

dihh, että semmosta~
Koska meikä tykkää pelailla enemmän juonellisia pelejä kuin juonettomia - taino, ei pelien tarvitse vimpan päälle suunniteltu ja überhuikeita olla, mutta joka tapauksessa :'D
Niin siksipäs ajattelinkin nyt postailla tänne ilmoitusta seuranhausta. Ideana olisi siis juonia jokin mukava peli, jossa olisi jo valmiina punainen lanka jota seurata. 8D naiiisss, eikö?
Kymysys siis kuuluupi; löytyisikö joku, joka haluaisi sössötellä mein kanssa? :'>
turrr, kuka vain kelpaa - eikä mittää etukäteissuunnitelmaa tarvitse olla. Kunhan on valmis mietiskelemään jottai kivaisaa. >3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Punainen lanka kateissa. Empty
ViestiAihe: Vs: Punainen lanka kateissa.   Punainen lanka kateissa. EmptyMa Tammi 05, 2009 10:14 pm

Minä minä minä!
...kelpaanko? 8D Ellet ole jo saanut tarpeeksesi meikäläisestä~

Mutta millaista ideaa mietiskelit? Vai oletko mietiskellyt vielä mitään? Sellerillä on nimittäin aina kieroja ideoita takataskussa :'D Kun itsekin tykkään juonellisista peleistä enempi kuin juonettomista, vaikka nekin toki mukavia on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miruki
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Miruki


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 05.01.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Tyynysi alla.

Punainen lanka kateissa. Empty
ViestiAihe: Vs: Punainen lanka kateissa.   Punainen lanka kateissa. EmptyMa Tammi 05, 2009 10:17 pm

... håhå lol, katoin et mikä meksikon pikajuna siält tuli. XD olitko edes nopia~

mut tota joo, ennoo saanu tarpeeks - vielä. :'D ehdin kyllä ! kelpaat siis, tokitoki.
Ennoo miättiny mitään, koska olen lahopää, mut jos sinulla kerran on ideoita [ kröhöhöhö ], niin sittenhän asia on oikein hyvin. 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Punainen lanka kateissa. Empty
ViestiAihe: Vs: Punainen lanka kateissa.   Punainen lanka kateissa. EmptyMa Tammi 05, 2009 10:24 pm

...iski pieni paniikki, kun iski sellanen "GAAAH PAKKO OLLA EKA" -tunne :'D (Miten niin vielä? Odotan sitä hetkeä...)

Mut hey, kuulostat siltä ku epäilisit ideoitani? xD
Näitä ideoita on kaikkeen lähtöön, ajattelin tehdä uuden hahmon, ja hänen varalleen juonia~ Mutta haluatko suunnitella täällä, mesessä, jossain metsässä..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Miruki
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Miruki


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 05.01.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Tyynysi alla.

Punainen lanka kateissa. Empty
ViestiAihe: Vs: Punainen lanka kateissa.   Punainen lanka kateissa. EmptyMa Tammi 05, 2009 10:31 pm

voe sua. :'D
... notota, itseasiassa mei täs odottelen kans - ja luulen, et joudutaan kyllä odottelemaan jonkin aikaa, ennen kuin mitään tapahtuu. D: harmi, eikö? XD

Enhän mei __sinun__ ideoitasi ikinä epäile, ehen...
Noo, jos vaikka mesessä jatketaan, kun kerran siellä nyt jo valmiiksi ollaan. :'D ei tartte metsään asti lähtee~ ..... ainii, mut sähä asutki jo keskel korpee. 8D sowwwyyy. \o/
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Punainen lanka kateissa. Empty
ViestiAihe: Vs: Punainen lanka kateissa.   Punainen lanka kateissa. EmptyMa Tammi 05, 2009 10:40 pm

Oikein harmillista, mutta eiköhän tässä selvitä!

...kiva kun sanot noin, olit itse täällä metsässä viikko sitten! xD Mutta jatketaan mesessä kieroilua~
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Punainen lanka kateissa. Empty
ViestiAihe: Vs: Punainen lanka kateissa.   Punainen lanka kateissa. Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Punainen lanka kateissa.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Amalthaea's Ascendance :: OFF-GAME :: ILMOITUKSET-
Siirry: