Amalthaea's Ascendance
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Power - the key of Everything
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Päivityksiä ulkoasuissa

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Candika
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Candika


Viestien lukumäärä : 108
Join date : 14.12.2008
Paikkakunta : Jyväkylä

Päivityksiä ulkoasuissa Empty
ViestiAihe: Päivityksiä ulkoasuissa   Päivityksiä ulkoasuissa EmptyTo Helmi 19, 2009 3:32 pm

Eli siis, lomailemasta palattuani aijon aloittaa mm. pääsivun leiskan uudistuksen. Nykyinen oli ainoastaan sellainen hätähuitaisu, ja ajattelin kysellä tämän uuden suunnitteluun myös pelaajien mielipiteitä. Värimaailmasta, teemasta jne jne saa aivan vapaasti sanoa, mitä itse haluaisi ja mikä sopisi A's'Aan parhaiten. Teen kuitenkin leiskoihin kaiken itse, eli mitään yliampuvan upeaa en saa aikaiseksi... .D Pieniä suunnitelmia minulla jo on, mutta ne eivät paljoa vaikuta.
Ja jos jaksamiseni riittää, muuttuu myös foorumi uuteen pääsivuun paremmin sopivaksi. Toiveita myös foorumin ulkoasusta saa laittaa !

Lisäksi, jos pääsivulta on löytynyt pahoja kirjoitusvirheitä tai muuten epäselviä/sekavia kohtia, voi niistäkin tähän sanoa.

Arvostan kovasti näkemyksiänne, ja olisin enemmän kuin kiitollinen, jos mielipiteitänne saisin kuulla !
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.asabiz.foorumi.biz
 
Päivityksiä ulkoasuissa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Amalthaea's Ascendance :: OFF-GAME :: ILMOITUKSET-
Siirry: