Amalthaea's Ascendance
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Power - the key of Everything
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 This is the end of my story..

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

This is the end of my story.. Empty
ViestiAihe: This is the end of my story..   This is the end of my story.. EmptyKe Helmi 25, 2009 4:22 pm

Heii..

Olen nyt miettinyt tätä kauan ja viimeinkin tullut siihen tulokseen, että taidan lähteä täältä. Kouluhommat ja harrastukset valtaavat kaiken aikani, kuten näköjään monella muullakin. Ja jotenkin, tämä roolipelityyppi ei oikein ole minulle. Ja kun tästä aikakaudestakaan ei kamalasti tiedä, niin ei oikein osaa yhdistää erilaisia keksintöjä, ja etenkin kun vuosiluku ja kehitys eivät kulje pelissä käsikkäin.

Joten, saattaa olla, että joskus vielä teen pirtsakan kambäkin -- kesällä maybe? Eli toivon, että käyttäjätunnustani tai hahmojani ei poistettaisi, kirjoitan allekirjoitukseeni kyllä että olen epäaktiivisena vähän pidempäänkin..

Anteeksi kamalasti kaikille niille, joiden kanssa minulla oli suurempiakin suunnitelmia, tai ylipäätänsä peli meneillään/suunnittelilla :<
Hyvät keväänjatkot kaikille!
Takaisin alkuun Siirry alas
Candika
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Candika


Viestien lukumäärä : 108
Join date : 14.12.2008
Paikkakunta : Jyväkylä

This is the end of my story.. Empty
ViestiAihe: Vs: This is the end of my story..   This is the end of my story.. EmptyPe Helmi 27, 2009 6:54 pm

Olen niin pitkään tuntenut sinut netin välityksellä, joten tämä tuntuu aika epätodelliselta..
Myös sinulle toivon kaikkea hyvää, toivottavasti tavataan taas ! <3

Todennäköisesti en tule säilyttämään tunnustasi vain siinä toivossa, että ehkä joskus palaisit. Hahmotiedot siirretään pois näkyvistä, mutta ei ole takeita myöskään siitä, että niitä kovin pitkään säilytettäisiin. Olisi siis hyvä, jos sinulla olisi omalla koneellasi nuo hahmotiedot tallessa, ja jos joskus päätät tulla takaisin, niin ne myös varmasti ovat ulottuvillasi.

Näkemiin siis, olet kovasti tervetullut, jos joskus tulevaisuudessa päätät tulla takaisin !
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.asabiz.foorumi.biz
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

This is the end of my story.. Empty
ViestiAihe: Vs: This is the end of my story..   This is the end of my story.. EmptySu Maalis 01, 2009 6:20 pm

Niin, no onhan meillä aina toistemme meset 8D
Eli jos mahdollisesti palailen kesän suussa, teen siis uuden käyttäjätunnuksen? Kopioin hahmotiedot omaan telteen, josta ne saan sitten kaiveltua nopeasti esiin!

Mutta hyvät jatkot, kaikkea hyvää teille!
Takaisin alkuun Siirry alas
♥Vertsu
Liukas Lordi
Liukas Lordi
♥Vertsu


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 21.12.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Sänkysi alla

This is the end of my story.. Empty
ViestiAihe: Vs: This is the end of my story..   This is the end of my story.. EmptyMa Maalis 02, 2009 8:30 pm

uuh, on ihan pakko myös tänne vastailla rakkaalle kittyhillemme. :>

On kyllä suuri menetys menettää sinun kaltaisesi pelaaja. Kanssasi sai pelata aina seikkailumaisia pelejä ja äksöniä ei ikinä puuttunut! :) Niitä tosiaan tulee ainakin minulla ikävä. :I Mutta hyvää jatkoa myös täältä päin minne tiesi sitten viekin, toivottavasti vielä törmätään jossain. :) <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





This is the end of my story.. Empty
ViestiAihe: Vs: This is the end of my story..   This is the end of my story.. Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
This is the end of my story..
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Amalthaea's Ascendance :: OFF-GAME :: ILMOITUKSET-
Siirry: