Amalthaea's Ascendance
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Power - the key of Everything
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Metsästän peliseuraa poikapoloilleni

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Jokeri
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Jokeri


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 10.01.2009

Metsästän peliseuraa poikapoloilleni Empty
ViestiAihe: Metsästän peliseuraa poikapoloilleni   Metsästän peliseuraa poikapoloilleni EmptySu Maalis 29, 2009 1:27 pm

Elikkäs tuli hukuttua pitkäksi aikaa muualle netin syövereihin ja kun palasin, niin ruhtinaalliset 2 peliäni olivat ja ovat käytännöllisesti katsoen ohitse. Syyn ymmärrän kyllä kohtalaisen hyvin, mutta nyt olisi mainiota aikaa aktivoitua ja toivottavasti jollakin muullakin?

Erityisesti Lucretiuksella olisi mieleistä päästä pelaamaan, mutta myös toinen hahmoni Aldin on vailla pelejä. Lucretiukselle haetaan naisseuraa ja Aldinille sukupuolesta riippumatonta pelikaveria, joka osais näyttää sille hölmölle paikkansa. Aika röyhkeetä, että kehtaan asettaa vaatimuksia, mut beibit mä olen röyhkeä! .D
Juonellinen peli(/pelit?) olisi kyseessä, johon voitais yhdessä lähteä miettimään punaista lankaa. Mulla on sen varalle muuten muutamia hataria ajatuksia, mutta saa nähdä ensin vastaako kukaan tähän topicciin. Hurja hinku pelaamaan, toivottavasti vastaa!<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Racine
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Racine


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 26.12.2008

Metsästän peliseuraa poikapoloilleni Empty
ViestiAihe: Vs: Metsästän peliseuraa poikapoloilleni   Metsästän peliseuraa poikapoloilleni EmptySu Maalis 29, 2009 8:24 pm

Mm'm. Itse olisin myös peliseuraa vailla. Elikkä olisin kiinnostunut.
Hahmoinani Erica, Emily ja Katarine. Niistä jos joku kelpaisi johonkin peliin ?
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Metsästän peliseuraa poikapoloilleni
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Racille peliseuraa ?
» Elvi kaipailee peliseuraa~

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Amalthaea's Ascendance :: OFF-GAME :: ILMOITUKSET-
Siirry: