| Kaida etsii pelikaveria | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Kaida Liukas Lordi
Viestien lukumäärä : 79 Join date : 28.12.2008
| Aihe: Kaida etsii pelikaveria La Tammi 03, 2009 10:59 pm | |
| Kumpikin hahmoni on vähän pyörittelemässä sormiaan. Eli Iannalle ja Hadarille kaipaisin seuraa. Hadar voi periaatteessa olla missä vain, milloin vain ja missä kunnossa vain. Ianna on sitten tämä kiltti tyttö... Kiinnostaako ketään? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kaida etsii pelikaveria La Tammi 03, 2009 11:03 pm | |
| Minua voisi kiinnostaa, jos palvelijan seura kelpaa. "Eriarvoisilla" pelaaminen voi olla vähän... etikettirikasta xD |
|
| |
Kaida Liukas Lordi
| Aihe: Vs: Kaida etsii pelikaveria La Tammi 03, 2009 11:04 pm | |
| Arvaa vain mitä tapahtuu jos tungen tuohon kohtaan Hadarin ja käytän vähän pilaantunutta mieltäni? Mutta kyllä minua kiinnostaa n.n Saat ihan itse valita kummalla tahdot pelata. Kiltillä vai pahalla tytöllä? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kaida etsii pelikaveria La Tammi 03, 2009 11:19 pm | |
| >D Pahasta voisi olla enemmän haastetta. Mutta voitko sie aloittaa? *puppyeyes* |
|
| |
Kaida Liukas Lordi
| Aihe: Vs: Kaida etsii pelikaveria La Tammi 03, 2009 11:20 pm | |
| missä me pelaamme, mikä aika? xD keksitkö otsikkoa? (minä olen ihan kaamea keksimään) Mutta kun nuo tiedän niin aloitan kyllä! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kaida etsii pelikaveria La Tammi 03, 2009 11:23 pm | |
| Apuva! Munko nuo on keksittävä? Ööääee, iltapäivä? Terassilla/parvekkeella? Ja öö, otsikoksi vaikka... Suomuisia sydämiä (x,D Olen onneton keksimään otsikoita myös) |
|
| |
Kaida Liukas Lordi
| Aihe: Vs: Kaida etsii pelikaveria La Tammi 03, 2009 11:24 pm | |
| mjoo... hei sinunkin murusesi on eläin rakas! Jos ne on pörösydämmiä ja minun muruni on voinut löytää jostain jonkin elukan ja helliä sitä jossain... minä katson missä se voisi tapahtua xD pörrö sydämmiä... O.O mistä hemmetistä minä nuo nimet vetäisen x.x | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kaida etsii pelikaveria La Tammi 03, 2009 11:29 pm | |
| Aww, pörrösydän :,D Njoh, luotan teikän kykyihin *nodnod* |
|
| |
Kaida Liukas Lordi
| Aihe: Vs: Kaida etsii pelikaveria La Tammi 03, 2009 11:31 pm | |
| Aloitan sen tuonne talliin ja sovitaan että Hadar on siellä jonkun elukan kanssa. Tietenkin otsikkona Pörrö sydämmiä... *naureskelee...*
Ja vielä jos joku rukka ei kerennyt, niin ei hätää! Minä tykkään pelata ja seura kelpaa aina n.n | |
|
| |
Kaida Liukas Lordi
| Aihe: Vs: Kaida etsii pelikaveria Su Tammi 04, 2009 10:47 pm | |
| Seura kelpaisi edelleen! Ja sama tarjous kuin viimeksikin. Ianna ja Hadar kaipaavat siis seuraa. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kaida etsii pelikaveria | |
| |
|
| |
| Kaida etsii pelikaveria | |
|