Amalthaea's Ascendance
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Power - the key of Everything
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Aikajanan teko-ohjeet

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Aida
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Aida


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 14.12.2008
Ikä : 31

Aikajanan teko-ohjeet Empty
ViestiAihe: Aikajanan teko-ohjeet   Aikajanan teko-ohjeet EmptyLa Joulu 20, 2008 7:40 pm

Eli miten aikajanat merkitään?
Jokaisen pelaajan tulisi luoda tänne topic, eli uusi aihe oman hahmonsa nimellä.
Sinne hän listaa aina pelinsä vanhimmasta uusimpaan.
Eli ensimmäiseksi merkitään pelaajan ensimmäinen pelaama peli, sitten seuraava jne.

Peli merkitään pelin nimellä, ja se linkitetään peliin. Pelistä kirjoitetaan lyhyt tapahtuma seloste. Myös sulkuihin kirjoitetaan, jos peli on jo loppuun pelattu/kesken.
Lisäksi tulisi merkitä kenen/keiden kanssa peliä on pelattu.

Aikajanaan lisätään aina samaan viestiin uudet pelit, ja niihin tulleet muutokset Edit- nappia käyttäen. Yrittäkää pitää aikajananne mahdollisimman ajan tasalla!

Tässä lyhyt esimerkki aikajanan tekemisestä:

1. Istuskelua auringonlaskussa(Loppu)
Hellevi istuskelee puistossa katsellen haikeana auringonlaskua, kunnes paikalle rynnistää varsin erikoista porukkaa..
Kiivas tappelu saa alkunsa, ja Hellevi on vähällä menettää kalliin käsilaukkunsa.

Pelissä mukana: Erkki (Candikan hahmo), Hillevi (Aidan hahmo), sekä oma hahmoni Hellevi.

2. Kiljuntaa kuorossa (Kesken)
Hellevi ja Hillevi ovat vihdoinkin löytäneet yhteisen sävelen, nimittäin kiljumisen. Saa nähdä kuinka kauan tyttösten äänihuulet kantavat. Kaksikko kiljuu yhteen ääneen Adrasteijan palatsin Keittiössä.
Pelissä mukana: oma hahmoni Hellevi, sekä Aidan hahmo Hillevi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://asabiz.foorumi.biz
 
Aikajanan teko-ohjeet
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Amalthaea's Ascendance :: HAHMOKUVAUKSET :: HAHMOTIEDOT :: AIKAJANAT-
Siirry: