Power - the key of Everything |
|
| Punainen lanka kateissa. | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Miruki Salskea Sotilas
Viestien lukumäärä : 18 Join date : 05.01.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Tyynysi alla.
| Aihe: Punainen lanka kateissa. Ma Tammi 05, 2009 10:13 pm | |
| dihh, että semmosta~ Koska meikä tykkää pelailla enemmän juonellisia pelejä kuin juonettomia - taino, ei pelien tarvitse vimpan päälle suunniteltu ja überhuikeita olla, mutta joka tapauksessa :'D Niin siksipäs ajattelinkin nyt postailla tänne ilmoitusta seuranhausta. Ideana olisi siis juonia jokin mukava peli, jossa olisi jo valmiina punainen lanka jota seurata. 8D naiiisss, eikö? Kymysys siis kuuluupi; löytyisikö joku, joka haluaisi sössötellä mein kanssa? :'> turrr, kuka vain kelpaa - eikä mittää etukäteissuunnitelmaa tarvitse olla. Kunhan on valmis mietiskelemään jottai kivaisaa. >3 | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Punainen lanka kateissa. Ma Tammi 05, 2009 10:14 pm | |
| Minä minä minä! ...kelpaanko? 8D Ellet ole jo saanut tarpeeksesi meikäläisestä~
Mutta millaista ideaa mietiskelit? Vai oletko mietiskellyt vielä mitään? Sellerillä on nimittäin aina kieroja ideoita takataskussa :'D Kun itsekin tykkään juonellisista peleistä enempi kuin juonettomista, vaikka nekin toki mukavia on. |
| | | Miruki Salskea Sotilas
Viestien lukumäärä : 18 Join date : 05.01.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Tyynysi alla.
| Aihe: Vs: Punainen lanka kateissa. Ma Tammi 05, 2009 10:17 pm | |
| ... håhå lol, katoin et mikä meksikon pikajuna siält tuli. XD olitko edes nopia~
mut tota joo, ennoo saanu tarpeeks - vielä. :'D ehdin kyllä ! kelpaat siis, tokitoki. Ennoo miättiny mitään, koska olen lahopää, mut jos sinulla kerran on ideoita [ kröhöhöhö ], niin sittenhän asia on oikein hyvin. 8D | |
| Aihe: Vs: Punainen lanka kateissa. Ma Tammi 05, 2009 10:24 pm | |
| ...iski pieni paniikki, kun iski sellanen "GAAAH PAKKO OLLA EKA" -tunne :'D (Miten niin vielä? Odotan sitä hetkeä...)
Mut hey, kuulostat siltä ku epäilisit ideoitani? xD Näitä ideoita on kaikkeen lähtöön, ajattelin tehdä uuden hahmon, ja hänen varalleen juonia~ Mutta haluatko suunnitella täällä, mesessä, jossain metsässä..? |
| | | Miruki Salskea Sotilas
| Aihe: Vs: Punainen lanka kateissa. Ma Tammi 05, 2009 10:31 pm | |
| voe sua. :'D ... notota, itseasiassa mei täs odottelen kans - ja luulen, et joudutaan kyllä odottelemaan jonkin aikaa, ennen kuin mitään tapahtuu. D: harmi, eikö? XD
Enhän mei __sinun__ ideoitasi ikinä epäile, ehen... Noo, jos vaikka mesessä jatketaan, kun kerran siellä nyt jo valmiiksi ollaan. :'D ei tartte metsään asti lähtee~ ..... ainii, mut sähä asutki jo keskel korpee. 8D sowwwyyy. \o/ | |
| Aihe: Vs: Punainen lanka kateissa. Ma Tammi 05, 2009 10:40 pm | |
| Oikein harmillista, mutta eiköhän tässä selvitä!
...kiva kun sanot noin, olit itse täällä metsässä viikko sitten! xD Mutta jatketaan mesessä kieroilua~ |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Punainen lanka kateissa. | |
| |
| | | | Punainen lanka kateissa. | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|