| Hahmosi vastaa :) | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
♥Vertsu Liukas Lordi
Viestien lukumäärä : 77 Join date : 21.12.2008 Ikä : 31 Paikkakunta : Sänkysi alla
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) La Tammi 03, 2009 9:18 pm | |
| Nellia: luultavasti perintö riipukseni
Mitä mieltä olet naamiais tanssiaisista? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) La Tammi 03, 2009 10:48 pm | |
| Marian: *naur* Jaah, eivätpä nuo minua paljoa kosketa, muuta kuin kasalla lisätyötä. Mutta silti, ihan kivaa vaihtelua arkeen.
Minkä värinen aura sinulla on? |
|
| |
Sindacol Maukas Markiisi
Viestien lukumäärä : 139 Join date : 28.12.2008 Paikkakunta : Siellä minne varpuset putoavat
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) Su Tammi 04, 2009 1:27 pm | |
| Theremin: Aura? Jaa-a, enpä ole vilkaissut vaan arvaisin jonkinlaista tummanvihreää..?
Eleainna: Eräs ystävättäreni nauroi joskus sen olevan hopeanharmaa. Vastaukseni olkoon se.
Miten pärjäisit suuressa puistolabyrintissa? | |
|
| |
Kittyh Liukas Lordi
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 21.12.2008 Ikä : 30 Paikkakunta : Bedbug in Andarta.
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) Su Tammi 04, 2009 6:21 pm | |
| Jaob: "Mitä? Puhutko minulle? Mokomakin hempukka.. En tiedä, miten minulle kävisi. Kun en ole kerta koittanutkaan! Meitene: Maksaisin jolle kulle tien löytyämisestä ulos ja odottelisin rauhassa. Jos muita ei olisi, eihän siinä mukaan auttaisi kuin lähteä etsimään tietä ulos henkien avulla. Safiandra: Luotan luontoon ja uskon, että se opastaisi minut ulos.
Syötkö mieluiten raakaa, mediumia vai kypsää lihaa? | |
|
| |
Sibby Liukas Lordi
Viestien lukumäärä : 60 Join date : 24.12.2008 Ikä : 35
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) Su Tammi 04, 2009 7:08 pm | |
| Mimele: Kypsää tietenkin. En voi sietää raakaa lihaa! Sinyared: Kypsä on parasta, mutta medium käy myös.
Oletko koskaan tehnyt jotain noloa? | |
|
| |
Candika Kiihkeä Kingi
Viestien lukumäärä : 108 Join date : 14.12.2008 Paikkakunta : Jyväkylä
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) Su Tammi 04, 2009 7:24 pm | |
| Beatrix: Ai että olenko? Parhaita puoliani on se, etten häpeä kaikkia niitä nolouksia, joita teen päivittäin. Maximilién: ... En.
Mitä palvelusta pyysit viimeksi ja keneltä? | |
|
| |
Kittyh Liukas Lordi
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 21.12.2008 Ikä : 30 Paikkakunta : Bedbug in Andarta.
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) Ma Tammi 05, 2009 7:03 pm | |
| Meitene: "Muistakohan edes.. minähän en pyydä palveluksia ikinä, en ikinä! Olen täällä auttaakseni muita." Jaakob: "En tarvitse palveluksia." Safiandra: "Taisin pyytää kamarineitoani auttamaan pukuni vitjojen selvittämisessä. Uskomatonta, että mekkojn laittoonkin tarvitaan nykyään apulaisia!"
Kun ojennat lahjan, miten pidät siitä kiinni?
| |
|
| |
Sindacol Maukas Markiisi
Viestien lukumäärä : 139 Join date : 28.12.2008 Paikkakunta : Siellä minne varpuset putoavat
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) Ma Tammi 05, 2009 9:01 pm | |
| Theremin: En ojenna lahjoja, korkeintaan sujautan paketin kyseisen henkilön huoneeseen. Jos kuitenkin lahjan saaja sattuu olemaan erittäin hyvä ystäväni, saatan ojentaa sen yhdellä kädellä. Eleainna: Kaksin käsin ja lämpimän hymyn sekä mahdollisten onnentoivotusten kera! Niin, että lahjan saaja varmasti tietää, että lahja on hänelle ajateltu.
Tien, jota pitkin kuljet, on katkaissut leveä vesilätäkkö. Mitä teet? | |
|
| |
Sibby Liukas Lordi
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) Ke Tammi 07, 2009 4:42 pm | |
| Mimele: Toivon että joku komea nuorukainen tulee ja ottaa minut ratsunsa selkään ja vie minut määränpäähäni. Sinyared: Kierrän sen, vaikka joutuisin sitten kulkemaan epämääräisessä pöpelikössä.
Mitä tekisit jos joutuisit viettämään yön ulkona? | |
|
| |
Miruki Salskea Sotilas
Viestien lukumäärä : 18 Join date : 05.01.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Tyynysi alla.
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) Ke Tammi 07, 2009 8:12 pm | |
| Zacharyah; ... Nukkuisin? ei olisi uutta maata nurmikolla tähtitaivaan alla.
Mitä et voisi koskaan tehdä julkisella paikalla, kaiken kansan nähden? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) Ti Tammi 13, 2009 11:44 pm | |
| Marian: Hmm... Riisuutumaan? Ellei se ole käsky joltakin korkeampiarvoiselta. Silloin minulla ei ole varaa valittaa...?
Jos sinulla olisi lapsi, laulaisitko sille? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) Ke Tammi 14, 2009 6:56 am | |
| Nova: Tottakai laulaisin <3 Olisi mukava laulaa jotain kaunista tuutulaulua.
Jos voisit olla joku eläin, mikä olisit ja miksi? |
|
| |
Candika Kiihkeä Kingi
Viestien lukumäärä : 108 Join date : 14.12.2008 Paikkakunta : Jyväkylä
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) Pe Helmi 06, 2009 7:09 pm | |
| Beatrix: Olisin jokin toukka tai käärme. En tiedä miksi, se vain tuntuu luontevalta. Maximilién: Tuntuu hölmöltä pohtia tällaista.. Susi varmaan? Ei minun mielikuvitukseni tällaiseen riitä. Satinka: Varpunen. Olisin vapaa menemään minne haluan ja vaikka ylittämään Kaikkimeren jos siltä tuntuisi. En enää kokisi eläväni kuin jossakin aitauksessa.
Mitä mieltä olet Meritaikuudesta? | |
|
| |
Kittyh Liukas Lordi
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) Ti Helmi 10, 2009 9:18 pm | |
| Meitene: Suhtaudun siihen positiivisesti. En näe sitä minkäänlaisena vitsauksena taikka uhkauksensa, vaikka niin ne sanovatkin. Safiandra: Meritaikuus? E ole kuullutkaan! On tainnut mennä ohi korvien. Albiina: Typerä kysymys! Minusta on väärin omistaa taikuutta, sen avulla ihmiset voivat nousta korkeammalle tässä nyhveröisessä yhteiskunnassa!
Oletko ikinä osallistunut ns. "juoru-iltoihin?" Jos et ole, haluaisiko? Miksi, miksi et? | |
|
| |
Sibby Liukas Lordi
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) To Maalis 12, 2009 10:05 am | |
| Mimele: Valitettavasti olen joutunut niihin mukaan. Ei tosin huvittaisi kuunnella sitä kuinka ihmiset vain haukkuvat toisia ja seuraavana päivänä ovatkin sitten muka parhaimpia ystäviä. Sinyared: No, eikös se ole naisten hommaa? Siria: En, vaikka tekisikin mieli. Olen kyllä salakuunnellut oven takana monestikin.
Mitä mieltä olet siitä ettei saa itse päättää puolisoaan? | |
|
| |
♥Vertsu Liukas Lordi
Viestien lukumäärä : 77 Join date : 21.12.2008 Ikä : 31 Paikkakunta : Sänkysi alla
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) To Maalis 12, 2009 2:26 pm | |
| Nellia: Aivan kamalaa! kuin naiset olisivat jotakin kauppatavaraa! Grina: en kannata, haluaisin valita itse komean hienostuneen miehen.
Haluaisitko olla ylempi arvoisempi, mitä olet juuri nyt? | |
|
| |
Sibby Liukas Lordi
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) Su Huhti 19, 2009 2:02 pm | |
| Mimele: Olisihan se hienoa, mutta olen ihan tyytyväinen tähänkin arvoon Sinyared: En oikeastaan Sirya: No, sitten pääsisin ainakin osallistumaan ilman tekosyitä juoruiltoihin. Mutta muuten en missään tapauksessa liittyisi teeskentelijöiden, siis aatelisten, sakkiin.
Oletko matkustellut koskaan? | |
|
| |
Sindacol Maukas Markiisi
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) Ti Toukokuu 19, 2009 1:18 pm | |
| Theremin: Milloin olisin kahta päivää kotona aloillani? Minne vain ratsuni on minua uskollisesti vienyt, pitkin Íoria, aina Nikamilta Mustavuorille saakka, joskin seikkailu tai tutkimusmatka olisi retkilleni mieluisampi nimitys. Eleainna: Vain muuttaessani uutta menneisyyttä rakentamaan, aina vain etelämmäksi, ja se olkoon minulle jo riittämiin.
Mikä on sinulle kauneinta juuri nyt? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Hahmosi vastaa :) | |
| |
|
| |
| Hahmosi vastaa :) | |
|