Amalthaea's Ascendance
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Power - the key of Everything
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pölinät~

Siirry alas 
+8
Casmíra
Sindacol
Elvan
Frey
Sibby
Candika
Aida
Kittyh
12 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Jokeri
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Jokeri


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 10.01.2009

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyMa Tammi 19, 2009 3:15 pm

Koskakoskakoska pienenä tuntui, että jäi muitten varjoon, kun vaikka erityisruokavalioista puhuttaessa muut lateli aina hirmusen litanian.DD Ja sit aina jäi ulkopuolelle, kun muut selitti niitten turpoovista naamoista ja vuotavista nenistä! Mut ei sitä tietenkään ajatellut silloin, että ne naamat oikeesti turpoo ja muuta kivaa, ehkä mä mielummin olen tämmönen allrgisoimaton tapaus.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyMa Tammi 19, 2009 6:47 pm

Frey kirjoitti:
Kittyh: Itseasiassa minäkin kyllä tiedän, mitä siedätyshoito on, et ole ainoa sellaista kokenut. Ei ole kivaa hommaa ei...Tässä tapauksessa kyseessä voisi katsoa olevan liiallisesta altistumisesta johtuva allerginen reaktio, joka ilmenee pelin tunkeutumisena uniin. Sidätyshoito, ja allergia toivottavasti ainakin lievenee, jolloin se ei enää tunkeudu uniin ; D Koska olisihan vallan kamalaa käskeä, että nyt Kittyhille isketään täydellinen lähestymiskieltö Asaan...

Oukkelidoukkeli >: D
Miksi teikäläistä pisteltiin? Meikäläisellä oli niin pahat siitepölyallergiat + paha rasitusastma, että keväällä olin koulusta pois kuukauden. En voinut mennä ulos, syödä omenia, harrastaa mitään liikuntaa.. Se on ihan kamalaa! Ja jos nyt kerta taudeista täällä valitellaan, niin minäkin olen kokenut MYÖS tuota nenähuuhtelua. Eli siis kaksi putkea nenukkaan ja eiku suolavettä nenään --> suusta ulos (+ verta ja räkää). 5 krt. päivässä. Että näin. Minulla kun oli ainakin 6 krt vuodessa sellaiset putket, niin lopulta päätettiin suurentaa nenääni. Sieltä vähän siirreltiin luita ja poistettiin rustoa. Mutta nyt tiedän, että aina kun tulee nuha, se ei johda kamalaan poskiontelotulahdukseen, joita minulla on rehellisesti sanottuna ollut varmasti ainakin 100. Nyt osaan aina iloita, kun on VAIN nuha : DDD

Ihme, että täällä on sielunveljiä näin monia.. Jos Frey, Sintti ja minä ollaan kaikki koettu siedätyshoidon kauheus.. Yleensä jos asiasta mainitsee, kaikki on ihan ulkona.

Asiaan liittyen taas (kerrankin joku kuuntelee ja tajuaa 8DD) muistan kun minulle tehtiin juuri niitä huuhteluita useamminkin. Eivät ne putket ikinä auttaneet, joten lopputulos oli aina huuhtelu. 10 vuotiaana päätin, että minua ei tarvitse nukuttaa. Sitten eiku puudutuspiikit nenää, odottelemaan (tässä kohdassa minä aina pyörryin astmani takia, allerginen kun olin) ja sitten puhkastiin joku ihmeen räkäkalvo, ei pysty enää muistamaan miten se menikään.. Onneksi siitä on niin kauan<33

MINEN täältä LÄHÄRE minnekkää! Kitti jää tänne vaikka kuinka yrittäisitte repiä ja raastaa ja huutaa ja ulvoa! Siedätyshoidonkin voin uudestaan käydä, mutta minua ei täältä pois kiskota! Tai no.. ehkä mielummin täältä häipyminen kuin siedätyshoito, MUTTA se on sivuseikka!

------------------

Candi, oot hirvee 8DDD Kastamato nenää.. HYI! Täytyy vihjasta Aidalle, että vois vähä tehdä testejä sun kanssas ku seuraavan kerran näätte! Mut en kyllä matoa o syönnykää, saatika heinäsirkkaa! Iiiiyyhhh >.<

-----------------

Muuten, sattuuko kenelläkään olla tunnuksia facebookissa? Voisin hyvinkin saada tuttuja lisää >;D

-----------------

Seuraava asia sitten mistä kyselen, on kaikille ex-Valhallalaisille tarkoitettu.
Valhalla vs. A's'a. Kumpi on parempi? Kunnon perustelut!
En halunnut kokonaan uutta töpöä aiheelle tehdä, joten toivon että ihmiset huomaavat ja kertovat mielipiteensä ;>

----------------

ANTEEKSI! Innostuin taas. anteeksianteeksianteeksi..!
Kukaan tuskin jaksoi lukea tuota kaikkea soppaa.. -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Akapus
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas



Viestien lukumäärä : 8
Join date : 18.01.2009

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyTi Tammi 20, 2009 8:46 pm

Mun mielestä Valhallaa ja tätä on aika huono verrata, mutta jo nyt jotain pitää sanoa niin... En tiedä, en! Tässä on kyllä mahtava juoni kunhan edistytään vähän, mutta niin oli valhallassakin. Minä siis todella olin valhallassa joskus vuonna nakki ja muussi.

Oon aina näin harmittavan asiaton .DD Viestit jää muutamaan turhaan sanaan. Koittakaapa vain tottua, koska mussa tuskin edistystä tapahtuu 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Frey
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Frey


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyTi Tammi 20, 2009 8:52 pm

Hmm, enpäs voi vertailuun sanoa juuta enkä jaata, Valhallassa kun en koskaan ehtinyt pelaamaan - tahi edes liittymään koko peliin, ettei sen puoleen!

Mutta olipahan silti pakko päästä kommentoimaan! Kai tännekin kehitetään jossakin välissä jokin juoni, jossa voi olla paljon hahmoja mukana? Kuten... Kuten... Vallankaappaus? Sota? Jotakin suurta ja mahtavaa! *silmät kiiluvat suuruudenhulluudesta*
Takaisin alkuun Siirry alas
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyKe Tammi 21, 2009 7:18 pm

Oih, enpä nyt osannut selittää kysymystäni kunnolla. Tarkoitin siis lähinnä sitä, että kummassa on kivempi paikka? Eli ulkoasu (foorumi, pääsivu), kumpi on huolellisemmin tehty (tekstit, kuvat jne.), kummassa on kivempi peliympäristö jne. En vielä iske kysymystäni tulevaan pelijuoneen, sitä kun ei kukaan meistä vielä tiedä, (ellei Candin mielikuvitusta täynnä olevassa päässä ole kehitteillä jotakin upeaa!).
No jos otetaan ihan erilaiset "kohdat".
a) Ulkoasu
b) Tekstit, kuvat, tiedot,
c) Peliympäristö
d) Aktiivisuus (vaikka täällä on porukkaa vähän, se voi silti olla aktiivista! Very Happy)

Noin, en halua mitenkään mollata valhallaa, saatika tätä asaa, mutta olen kiinnostunut näin "alkuvaikutelmistanne". Kysyn samat asiat 3 kuukauden kuluttua <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Candika
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Candika


Viestien lukumäärä : 108
Join date : 14.12.2008
Paikkakunta : Jyväkylä

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyTo Tammi 22, 2009 3:29 pm

Bahah pakko tulla nyt tähän väliin kommentoimaan sitä, että tuon pääsivuston ulkasta ei ollut tarkoitus tulla tuollaista... Sitä varsinaista ulkkaa väsäsin ennen A's'An avaamista yli kahdeksan tuntia, mutta koodit eivät siinä toimineet, joten puolessa tunnissa piti tuo nykyinen pyöräyttää... .D Ja uutta ulkkaa pääsivustolle alan tekemään joskus hiihtolomalla (sillon olen käynyt Lontoossa ja toivottavasti saanut jotain hyviä kuvia joita tässä hyödyntää ^^). Jos jotain ehdotuksia vaikka väriskaalaan liittyen olisi mielessä, niin jaappa ihmeessä aatteesi, josko niitä voisi sitten käyttää .D

Jaaa oma mielipiteeni on että A's'A on parempi! Anteeksi .D Valhalla oli myös aivan upea, muttamutta olen kiintynyt nyt tähän ^^

Muistan kyllä sut Valhallasta Akapus, ja vieläpä oikein hyvin ! Muistanpa senkin, että silloin joskus meillä oli aika oudot jutut chatissa, ja aivan tosissani toivon että tulet täällä viihtymään pidempään kuin mitä Valhallassa, sen verran mukavalta jo silloin vaikutit, ihan tuli ikävä kun siellä lopetit .D

Juonta kyllä aletaan jossakin vaiheessa hieman ajamaan eteenpän, kunhan nuo muutkin asiat saadaan ensin hoitoon. Vallankaappausta ei Freyn harmiksi aleta suunnittelemaan, mutta varmaankin jotain Meritaikuuteen liittyvää... Noita järjestöjä ei harmi vain ole vielä yhtäkään tullut, joten niiden puute hieman hidastaa juonen etenemistä .D Mutta suunnitelmia kyllä on ! ,D

Voi ei anteeksi, olen niin hyvällä tuulella että joka väliin on pakko tunkea hymiöö .D

Ja muuten, pakko vielä sanoa, et mielestäni täällä on tähän asti kyllä ollut porukka hyvin aktiivista ! Sormeni ei ehkä osoita itseäni, mutta useat pelaajat ovat kyllä niin ahkeria vastailijoita, että sitä alkaa ihan häpeämään omaa laiskuuttaan ,D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.asabiz.foorumi.biz
Akapus
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas



Viestien lukumäärä : 8
Join date : 18.01.2009

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyPe Tammi 23, 2009 11:05 pm

Candika kirjoitti:
Muistan kyllä sut Valhallasta Akapus, ja vieläpä oikein hyvin ! Muistanpa senkin, että silloin joskus meillä oli aika oudot jutut chatissa, ja aivan tosissani toivon että tulet täällä viihtymään pidempään kuin mitä Valhallassa, sen verran mukavalta jo silloin vaikutit, ihan tuli ikävä kun siellä lopetit .D


Kummallista, ettei mulla oo muistikuvaa chattikeskusteluista : D Ollaan varmaan juteltu jotain omasta mielestäni tosi normaalia, kerta ei oo päähän jäännyt. Mut yksärillähän me vaihdettiin monia viestiä purjealuksista! Nyt oon sitten innostunut menneiden vuosisatojen pukeutumisesta, kun rupesin etsimään informaatiota Alessandraa ja tulevia hahmoja varten.

Enköhän tule viihtymään mainiosti, sen verran hieno paikka! Pelit vaan pitäisi saada pystyyn. Ei kai kenelläkään sattuisi olemaan yhtään hahmoa edes vapaalla varpaan päällä? Ketkua vinkkailua harrastan aina silloin tällöin, köhköh.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyLa Tammi 24, 2009 2:50 pm

CANDI, Lontoo on tosi upea paikka! Suosittelen etenkin British Museumia, Big Beniä ja Westmister Abbeytä sekä St. James's Parkia. Äläkä unohda Bugginhamin palatsia tai Piccadilly Circusia. Upeita paikkoja kaikki! Ja tuossa oli vain osa paikoista. Kävimme siellä iskän työjengin kanssa 13-16.12 pikkujouluissa (ja minähän kuokin mukaan!) Pakko päästä uudestaan.. rakastuin paikkaan niin totaalisesti! <3
Muistan vieläkin, miten metrossa aina kuulutettiin "This is a Piccadilly line to Heathrow terminals 1,2,3 % 4. Please mind the gap, between the train and the platform." .DD

Mutta sitten vastaan omaan kyselyyni.
a) Ulkoasu: Ainakin foorumin ulkoasu voittaa Valhallan kaikki erilaiset asut. Tämä on iloinen, sopii paikkaan hyvin. Lisäksi pidän helmistä, he ovat niin täydellinen asetelma tänne! Tässä voittaa siis A's'A.

b) Tekstit, kuvat, tiedot: No tekstiä minusta on kummassakin paikassa aivan yhtä paljon, Valhallassa kuitenkin oli kuvarikkaampaa (esim. "aalto-aihe oli upea!) odotellaan tänne niitä uusia tuloksia ja tehdään sitten totemukset! Kuitenkin tietoja ja selkeyttä minusta oli enemmän Valhallassa.

c) Peliympäristö.. hhmm.. Valhallassa oli minusta paljon kivemmat paikat. Pidin satamasta, erilaisista laivoista ja siitä, miten oli erilaisia hahmorotuja, jokaisella omat erikoisuutensa. Oli mukavaa pelata siellä ihme saarella, mikä Kultaparran saari vai mikä olikaan, se mikä sijaitsi keskellä Suurta-Usvaa. Ja jotenkin pidän enemmän sellaisista "tavallis-ihminen-peleistä", siellä saa nimittäin olla mukana kauppiasta, piraattia, varkaita jne. Kyllähän täälläkin saa olla, mutta niitä on vaikeampi sovelluttaa mukaan peliin. Valhalla vie voiton.

d) Aktiivisuus: Anteeksi, mutta minusta Valhallassa oli huomattavasti aktiivisempaa porukkaa. Vaikka siellä olikin enemmän, siellä oli silti aina sellainen kunnon tunnelma, oli muita onlinessä tai ei.

Lopputulos: A's'an nykyinen ulkoasu, etenkin foorumilla voittaa Valhallan, mutta Valhalla voittaakin sitten kaiken muun.. Varmasti mielipide saattaa olla 3 kk. päästä täysin päinvastainen, katsotaan miten asiat kehittyvät 8DD


Olin merkannut, että hymiöitä ei näy, mutta tuonne nyt oli sekaan eksynyt yksi pallo-öklötys.. Kummaa.. o.O
Takaisin alkuun Siirry alas
Casmíra
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Casmíra


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 28.12.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : TÄÄLLÄ

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyLa Tammi 24, 2009 6:05 pm

Valhalla vs. A's'a Apua. Mitä tohon sitten uskaltaa sano. Totta kai on ikävä ihanaa Valhallaa. Saako sanoa tasapeli? Tasapeli :---D
Pitäisi tästä painella vastailemaan. Pitää vielä kommentoida tuota kastemato juttua. hyi. En ikinä söisi. Mutta koulussa luokkalainen syö lukin jalkoja, joten sille varmasti maistuisi yhtä hyvin kastemato. Ruokahaluja Juusolle.

Casmi painelee vastaamaan. Hyvät viikonloput kaikille <3~
Takaisin alkuun Siirry alas
Sindacol
Maukas Markiisi
Maukas Markiisi
Sindacol


Viestien lukumäärä : 139
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Siellä minne varpuset putoavat

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptySu Tammi 25, 2009 12:26 am

Kittyh, aivan pakko vastata yhteen aikaisempaan kysymykseesi.. Minua ei siis ole ikinä pistelty siedätyshoitona, vaan olen itse pyöräyttänyt pähkinää suussani ja vastannut itse seurauksista. Todella typerää, ei ikinä kannata kokeilla, mitäs jos olisin saanut pahemman kohtauksen ja tukehtunut limakalvojen turvotessa henkitorveni tukkeeksi? Mutta kuten totesin jo jokin aika sitten, minulta taitaa puuttua tuo kuolemanpelko kokonaan, enkä siksi tainnut pelätä tuota sairasta temppuiluani. Nyt olen hyvin pahoillani siitä, että tein sen itselleni, sillä en tunne minkäännäköistä itsensä voittamis-tunnetta, pikemminkin alakuloista tietoisuutta siitä, että annoin järjen kadota maailmastani.
--

Ja sitten vähän tuoreempiin asioihin, etten aivan vaikuttaisi homehtuneelta perunankuorelta..

Jaaha, Valhalla vs. A's'A.

a&b&c&d: Kysymykseen on mahdotonta vastata suoraan, sillä olisi väärin vertailla kahta niin erilaista asiaa keskenään. Minä tyydyn sanomaan, että pidin, pidän, kummastakin, ja molemmilla on tärkeä osa nykyistä ajattelu-, ropetus- ja kirjoitustyyleissäni. Ulkonäöllisesti pidin toisaalta MV:n lopullisesta vihreä-mustasta ulkoasusta, mutta mielestäni tämä helmikäs oranssi sopii loistavasti A's'An puoliin. Käännetäänpä tilanne nurin niskoin; Valhalla täällä oranssissa ja A's'A siellä vihreässä?
..
Jokseenkin peloittava ajatus. Voisihan ne sopiakin, mutta parempi näin.
Ja peliympäristön kohdalla sama, olen äärimmäisen iloinen siitä, että olen saanut pelailla näin loistavasti suunnitelluissa peleissä! Molemmat ovat tarkkaan pohdittuja ja omalla tavallaan kuitenkin realistisia, mielikuvitus, järki ja luova hulluus ovat selvästi kulkeneet käsi kädessä sopivissa suhteissa. Toki pidän fantasiasta, mutta eikö välillä olisi vain helpompi unohtaa kaikki krumeluuri ja keskittyä pelkästään.. noh, vaikkapa ihmissuhteisiin?
Aktiivisuudesta en osaa enkä uskalla sanoa mitään, sillä niin vähän aikaa ehdin olla mukana. Jotkut vastaavat/vastasivat peleihin puolen tunnin sisällä, joillakin aikaa kuluu/kului vähän kauemmin. Pääasiahan on, että homma luistaa ja viestit ovat tai ainakin pyrkivät olemaan asiallisia?

--

Candika! Huomasin vasta äsken, että olet tullut käymään täällä, Suomen ikiomassa Järvenpäässä! Vau, joku muukin tietää tämän paikan olemassaolon muutenkin kuin vain yhtenä pysäkkinä Helsingin ja Lahden välillä.. Hassua ajatellakaan miten pieni paikka maailma loppujen lopuksi onkaan.

--

Sitten loppuun hieman kuulumisia.. Olin tänään viettämässä Onnettoman Opiskelijan vapaapäivää, siis kävin opettajille suunnatuilla Educa-messuilla Pasilassa isäni, opettajan, kanssa. Itselläni oli tähtiyhdistyksemme kirjastonhoitajan titteli rintaplakaatissa. En tajunnutkaan miten paljon Suomessa on opettajia, ja kuinka pelottavan samanlaisilta kaikki vaikuttavat! Lähes kaikilla naisopettajilla oli lyhyet tai olkapäille ulottuvat, sävytetyt hiukset ja neulepaidat, ellei sitten ehdottomasti pitkä ja tiukka palmikko tai todella kirjava ja käsintehdyn oloinen villapaita/muu nimeämätön vaatekappale.
Broschyyrejä tarttui matkaan ainakin kolmen repullisen verran, eikä mainoskarkeista tai -kuulakynistä ole puutetta ainakaan vuoteen, lisäksi tiedän ainakin kolme variaatiota SmartBoardille ja laatinut mielessäni jo piirrustukset näkemälleni, kukkatelineen kokoiselle rumpusetille, aka luokkarummuille, puhumattakaan kaikista niistä hymyilevistä aapiskrokotiileista, jotka hymyilevät minulle A-kirjainta kannatellen aina, kun suljen silmäni.. Taidankin nukkua vasta toukokuussa.

--

Tässä siis jonkinasteinen syy siihen, miksen ole vieläkään vastannut peleihin. Candika, Frey, Kaida, Sibby, antakaa anteeksi! Yritän kasata kärsineitä sormiluitani vielä johonkin yhteisymmärrykseen aivosolujeni kanssa mahdollisimman pian.
Takaisin alkuun Siirry alas
Candika
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Candika


Viestien lukumäärä : 108
Join date : 14.12.2008
Paikkakunta : Jyväkylä

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptySu Tammi 25, 2009 6:49 pm

Voi ei, uskallankohan jopa sanoa että mua vähän ahdistaa tämä ropevertailu, varsinkin kun niin kovasti haluaisin uskoa tämän olevan se parempi ^^''
Olen kuitenkin sitä mieltä, että koska nämä roolipelit kuitenkin ovat aiheeltaan ja ympäristöltään niin tyystin erilaisia, ei niitä voi oikein verrata keskenään.

Kittyhin vertailusta sanon sen verran, että A's'A:ahan meidän oli yrityksenämmekin pelkistää noista rönsyilevistä lajeista ja turhan kliseiseksi käyneestä fantasiakuviosta.. En tarkoita sitä, ettenkö pitäisi sitäkin hyvänä, mutta yrityksenämme kuitenkin oli luoda edes joitakin uusia polkuja. ^^ Se taitaakin sitten olla ihan mielipidekysymys, kumpi lopputulos miellyttää enemmän ..

Jossain vaiheessa (tuntuuko siltä, että olen sanonut näin ennenkin?) noita pelien tapahtumia tullaan painottamaan enemmän, eli siis sillä, miten hahmo käyttäytyy ym. tulee olemaan laajempia vaikutuksia suvun ja hahmon maineen kannalta jne jne .D

Mm en kyllä muuten pidä Järvenpäätä minään käpykylänä, mielikuvani siitä on se, että paikka vaikuttaa aika suurelta, hyvin hoidetulta ja viihtyisältä .D

Mein äiti oli myös noilla messuilla, ja anteeksi ,huvittää kyllä ihan kamalasti, hän sopii täydellisesti tuohon Sintin kuvailuun opettajasta ,D Tosin hiukset ovat lyhyemmät jne jne, mutta ehkä on hieman kulunutta toistella, että 'myös opettajilla on elämä' ,DD

Aah ja voi ei, toivottavasti en sitten, Akapus, sekoittanut noita chattailuja johonkuhun toiseen, en kyllä kehtaa mitään niistä puheista mainita! Mutta muistan kyllä ne laivasuunnitelmat, ja mulla on kyl vieläkin tallessa se osote jonka silloin löysit, jos vaikka laivatietämystä jälleen kaipailtaisiin !

//EDIT: Niin ja unohdin sanoa, että älä Sindacol mitään turhaa kiirettä ainakaan minun puolestani pidä, eipä tuo vastauksen kestäminen ollenkaan haittaa ^^

LISÄÄ edittiä: ja allekirjoitukset on nyt saatu korjattua, eli pitäisi alkaa tästä eteenpäin näkymään ,D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.asabiz.foorumi.biz
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptySu Helmi 15, 2009 2:04 pm

Tännekään ei olla kirjoitettu kuukauteen! Missä kaikki ovat! Koeviikot menivät jo, vanhojen tanssit tuskin kestävät kuukautta? Missä kaikki ovat! Täällä on niin kuollutta ja hiljaista, Aidaa ei näy, pelikamuja ei näy.. :/

Toivottavasti peli saadaan pian takaisin raiteilleen ja pelaajat ilmestyvät yksitellen takaisin keskuuteemme : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Racine
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Racine


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 26.12.2008

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptySu Helmi 15, 2009 9:07 pm

Täällä tosissaan on todella hiljaista, kuollutta.
Kukaan koskaan käy, pelejä ei pelaa kukaan..
Surullista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Candika
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Candika


Viestien lukumäärä : 108
Join date : 14.12.2008
Paikkakunta : Jyväkylä

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyTi Helmi 17, 2009 3:41 pm

Toivotaan nyt, että A's'Aa saadaan pian heräteltyä, yritän saada ropea listattua hiihtoloman aikana.
Harmittaa, ettei täällä enää ole niin eloisaa kuin ennen, mutta todella haluaisin, että näin ei tulisi kauaa jatkumaan.
Aidaa tosiaan ei ole näkynyt, mikä suurelta osin hidastaa huomattavasti roolipelin kehitystä niin juonen kannalta kuin muutenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.asabiz.foorumi.biz
Frey
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Frey


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyTi Helmi 17, 2009 7:59 pm

No, minä ainakin olen ja pysyn! Ja suunnittelen uutta hahmoakin, eli omalta osaltani en ainakaan anna paikan kuihtua ; D
(Lisääntykää, ja täyttäkää tämä maa!)
Takaisin alkuun Siirry alas
♥Vertsu
Liukas Lordi
Liukas Lordi
♥Vertsu


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 21.12.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Sänkysi alla

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyTi Helmi 17, 2009 8:20 pm

Minäkin pysyn, ja aina kun kerkeän vastailen. :> hihi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sindacol
Maukas Markiisi
Maukas Markiisi
Sindacol


Viestien lukumäärä : 139
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Siellä minne varpuset putoavat

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyKe Helmi 18, 2009 12:44 am

Minä myös. A's'Asta on tullut jo liian tärkeä paikka minulle, jotta osaisin jäädä poiskaan. Lisäksi minulla on liiaksi kieroja suunnitelmia, mitä uusiin hahmoideoihin tulee..

Olen kovasti pahoillani viimeiaikaisista epäaktiivisuuksistani! Nyt vain on turhan raskas vaihde elämässä, mutta sellaista ongelmaahan ei olekaan, mitä muutamat kunnon yöunet ja litran kuppi teetä eivät parantaisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sibby
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Sibby


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 24.12.2008
Ikä : 35

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyKe Helmi 18, 2009 9:26 am

No, minustakaan ette pääse eroon :) Olen sitäpaitsi jo melkein saanut uuden hahmon tehtyä, eli kohta siis on minunkin osalta lisää aktiivisuutta luvassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.lerdion.webs.com
Candika
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Candika


Viestien lukumäärä : 108
Join date : 14.12.2008
Paikkakunta : Jyväkylä

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyKe Helmi 18, 2009 5:07 pm

Ooh, ette arvaa kuinka ilahduin sanoistanne <33 !

_Todella_ mukava kuulla, ettei paikkaa sentään aivan vielä olla hylkäämässä ! Intoni kohosi heti huomattavasti ,D


Ja tässä samalla, anteeksi Sibby, etten ole peliimme vastannut, tuntuu vain tällä hetkellä niin kovin kiireiseltä ,\ Todennäköisesti vastaamiseni vain venyy entisestään.. mutta heti kun taas ehdin, kirjoitan oitis vastauksen !
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.asabiz.foorumi.biz
Casmíra
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Casmíra


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 28.12.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : TÄÄLLÄ

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyTo Helmi 19, 2009 1:17 am

hei vaan hei <3~

Kootut selitykset:
2 vk, korkea kuume, mikreenin ylikohtaus, inspis kuusessa~
juu. Vähän on KUOLLUTTA~
Takaisin alkuun Siirry alas
♥Vertsu
Liukas Lordi
Liukas Lordi
♥Vertsu


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 21.12.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Sänkysi alla

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyTo Helmi 19, 2009 1:37 pm

Minen selitykset:

- KOEVIIKKOT: kesti varmaa 3viikkoo.. asd.
- Ei ole ollut inspistä
- Isä ei päästä kauheesti koneelle: ongelmia. :D

(Nämä eivät sitten ole tekosyitä! :D)

Hihi, mut mä kyl lupaan ryhdistäytyy. :> hihi.

PS. AIDA TÄNNEEEEEEEEEEEEE. EI SAA LAISKOTELLA!!!!<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sibby
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Sibby


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 24.12.2008
Ikä : 35

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyTo Maalis 05, 2009 2:20 pm

Pakko kyllä tulla tänne höpisemään jotain kun on niin hiljaista täällä. Oikeestaan oon huomannu että melkein jokainen peli kärsii epäaktiivisuudesta. Oliskohan jotain kevätväsymystä?

Hihii... Pääsen viikonloppuna tienaamaan rahaa! Meen kyllä vaan tiskaamaan astioita ja kuorimaan perunoita. Ei mitään kovin hehkeetä puuhaa, mut on se kuitenkin kivaa. Ja kun pääsen vielä näkemään siellä kavereita joita en yleensä nää kuin kerran vuodessa, niin ei kyllä ole mitään mikä voisi estää mua sinne menemästä.
Ja samaan leirikeskukseen menen taas ensi kesäksi töihin. Oliskin jo kesä! Haluan jo sinne, siellä on aina niin ihanaa ja mahtavaa ja kivaa ja kaikkea!
Kuolen kyllä jos en pääse sinne kesäksi! Sitten menee koko kesä pilalle, se on varma!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.lerdion.webs.com
Sindacol
Maukas Markiisi
Maukas Markiisi
Sindacol


Viestien lukumäärä : 139
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Siellä minne varpuset putoavat

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyMa Maalis 09, 2009 8:10 am

Miten käy, kun pikkuveli täyttää vuosia?

1. Hän pitää synttärit, ja kutsuu kavereitaan kylään.
2. Hän häätää minut pois kotoa siksi aikaa (tottakai).
3. Hän päästää kaverinsa läppärini kimppuun.

..Ja kun sitten pääsen viimein kotiin, huomaan pienten huligaanien tuhonneen totaalisesti nettijohtoni, päävaltimoni, jalkainsa alla. Inhoan selityksiä poissaoloille, mutta toivon, että ymmärrätte.
Kaiken huippu oli se, että rahat, jolla sain ostettua uuden kaapelin, tulivat siitä, kun kävin hoitamassa yhden gangsterilapsen pikkusiskoja. Kauppaan pääsin vasta viime viikonloppuna, eikä minulla tietenkään ollut asiaa pikkusisarteni koneelle, koska päämääräni ei ollut katsoa Naruto AMV:ta. Varsin järkeenkäypää.

Oh, ihanaa huomata, etten ole ainoa joka huokaa kesäksi töihin! Itse toivoen pääseväni johonkin kirjastoon, minä kun en henkilökohtaisesti juuri välitä auringosta..
Takaisin alkuun Siirry alas
♥Vertsu
Liukas Lordi
Liukas Lordi
♥Vertsu


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 21.12.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Sänkysi alla

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyTo Maalis 12, 2009 2:29 pm

Itsellänikin kesätöitä, oikeastaan mulla ei ole edes kesälomaa kun koko kesäloma menee siinä kesätöitä tehdessä. Olen siis tuossa kesäteatterissa. :) Näyttelen olavi virran tytärtä. :D hihi. tiedätte varmaan tonttu toljanterin? se on miun vastanäyttelijä <3 hoho.
Takaisin alkuun Siirry alas
Candika
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Candika


Viestien lukumäärä : 108
Join date : 14.12.2008
Paikkakunta : Jyväkylä

Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 EmptyTi Maalis 31, 2009 2:10 pm

Hei hei heii kaikille ja suunnattomat pahoitteluni siitä, etten ole täällä viime aikoina laisinkaan käynyt !
Poissaoloani en voi mitenkään puolustella, koska päällimmäisin syy tuntuu olleen laiskuus.

Nyt kuitenkin olen tullut takaisin, ja aijon tosissani aloittaa roolipelin perinpohjaisen uudistuksen. Sanon nyt kuitenkin, että mm. Aidan tämänhetkisen tilanteen ja koulukiireideni takia tämä tulee olemaan aika pitkäaikainen prosessi. Pyydän kaikilta kärsivällisyyttä ja kiitän niitä pelaajia, jotka vieläkin roikkuvat mukana ! Ilman teitä tätä paikkaa ei enää olisi. ^^
Kehotan myös teitä kaikkia osallistumaan mahd. sivujuoniin, uudistuksiin ja ideointiin. Otan enemmän kuin mielelläni vastaan parannusehdotuksia niin juonen kuin muunkin toteutuksen kannalta. Suosittelen jokaista pelaajaa lähettämään minulle yksäriä koskien roolipelin nykyistä tilaa, mutta muistutan kuitenkin, että minäkin olen vain ihminen. Toki kritiikkiä saa olla, mutta ei mitään totaalista lyttäämistä .) Ja jos ei ropesta mitään huonoa sanottavaa keksi (mikä tosin kuulostaa omasta mielestäni mahdottomalta), niin ylipäätään voi omista ajatuksistaan ropen suhteen kirjoittaa.

Suuret kiitokset siitä, että olette vielä täällä !
Ja Sindacol, eilen kävin lukaisemassa vastauksesi Tomua tiellä -peliin... ehkä juuri se oli syyni näinkin innokkaan paluuseen, olet niin mainio kirjoittamaan <3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.asabiz.foorumi.biz
Sponsored content





Pölinät~ - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pölinät~
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Amalthaea's Ascendance :: OFF-GAME :: HÖPINÄT-
Siirry: