Amalthaea's Ascendance
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Power - the key of Everything
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pölinät~

Siirry alas 
+8
Casmíra
Sindacol
Elvan
Frey
Sibby
Candika
Aida
Kittyh
12 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Pölinät~   Pölinät~ EmptyKe Joulu 24, 2008 12:56 pm

Hempulettu sentään, tälläinenkin oli pakko saada, ja kun kukaan muu ei osoittanut innostusta aiheen tekemiseen,
niin itsehän se oli jälleen mentävä. Roolipeli ei ole roolipeli jos tälläistä ei ole >.D

Mutta siis vapaata pölinää kaikesta.

Ja pääsyy, miksi aiheen halusin tehdä on tämä:

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Aida


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 14.12.2008
Ikä : 31

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyKe Joulu 24, 2008 5:06 pm

Pitipä minunkin ehtiä tulla tänne hyvät joulut toivottamaan, siispä:

HYVÄÄ JOULUA !!

Syökää paljon (:

Noh, nyt pitääkin jo kiirehtiä ruokailemaan itsekin : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://asabiz.foorumi.biz
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptySu Joulu 28, 2008 2:28 pm

Nonniin, eipä täällä näytä paljoa keskustelua olevan, joten sellainen pitää alottaa : DD

Mitäs olette tehneet joululomalla? Itse olen vain kirjaimellisesti ollut ja tietysti saanut lahjoja jne. Vuosi seuraavaan jouluun.. mutta onneksi lomaa on tänä vuonna 2½ viikkoa, jotenjoten .DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Candika
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Candika


Viestien lukumäärä : 108
Join date : 14.12.2008
Paikkakunta : Jyväkylä

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptySu Joulu 28, 2008 3:15 pm

Joululomani on kulunut jokseenkin tavanomaiseen malliin... En saanut kamalasti lahjoja, mutten oikein mitään toivonutkaan. Juuri hetki sitten palailin isovanhempieni luota, jossa tapasin myös setäni perheineen. Yksi kolmesta alle kolmivuotiaista serkuistani sairastui keuhkokuumeeseen ja lähetettiin Kuopioon lastenosastolle, kai hänkin sieltä tänään pääsee ^^
Kuitenkin oli mukava päästä kotiin, alkoi jo se kissoilla leikkiminen kyllästyttää .DD

Tosiaan tuo syömäpuoli on jonkin verran huolestuttanut meitiä, olen syönyt aivan liikaa >.<
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.asabiz.foorumi.biz
Sibby
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Sibby


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 24.12.2008
Ikä : 35

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptySu Joulu 28, 2008 6:34 pm

No, kotona olen ollut ja käynyt tädin luona syömässä. Dvd-elokuvia on tullut katseltua. Sain lahjaksi Taru Sormusten Herrasta -lautapelin kolmen vuoden toivomisen tuloksena ja sitä on sitten tullut pelailtua.
En ole oikeastaan tehnyt mitään erikoista, vaan koneella istunut ja syönyt liikaa pipareita ja suklaata. Pitäisi varmaan lähteä lenkkeilemään ja aloittaa jouluruokien sulatuskuuri tai muuta vastaavaa, koska todellakin olen syönyt enemmän kuin pitäisi. Ja keskiviikkona vielä lisää syöpöttelyä koska on uusi vuosi. Eli voi mahaparkaa!

No, nyt kun joulu meni, niin odotan jo juhannusta. Ja oikeastaan koko kesää! Olen oikeasti täysin kesän lumoissa ympäri vuoden. Ja melkein inhoan muita aikoja vuodesta, koska on niin kylmää, märkää tai liukasta. Kesällä on lämmintä ja sadekaan ei ole kylmää ainakaan yleensä.
Eli taitaa tulla pitkä kevät tässä odotellessa...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.lerdion.webs.com
Frey
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Frey


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptySu Joulu 28, 2008 7:23 pm

Alkoipas foorumiurani hienosti, Andrei-raukkani meinasi vaihtaa sukupuolta kun olin laittaa hänet vahingossa naishahmojen joukkoon. Raukkaparka, vähemmästäkin hahmo traumatisoituu!

Ja oli vain yksinkertaisesti pakko päästä kirjoittamaan jotakin ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Aida


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 14.12.2008
Ikä : 31

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptySu Joulu 28, 2008 7:27 pm

No niin, mäkin eksyin tänne taas kirjoittelemaan(: Ittellä joulu meni oikein mainiosti, lahjat täyttivät kaikki odotukseni, vaikka ei niitä nyt niin hirveästi tullut.
Parhaaksi lahjoistani osoittautui kaiketi tuo Houkutus kirja, jonka halusin lukea ennen kuin itse leffan menen katsomaan, ja kirja on nyt koukuttanut mut täysin, tuskin saan yöllä nukuttua olleskaan, kun en saa silmiäni irti kirjasta, ja voin vain kauhulla odotella tätäkin iltaa, kun huomenna on aamutreenit, ja tuskin saan nukuttua silmäystäkään kyseisen kirjan takia : D

Ite oon myös syönyt aivan liikaa! Joulukinkku ja perunalaatikko ovat aivan liian hyviä.
Ja suklaa. Ja jäätelö. Ää. Kaadun varmaan huomenna treeneissä juoksumatolle, treenikumppaneiden tallatessa ylitseni, kun en enää tällaisen syöpöttelyn ja lomailun jälkeen jaksakaan juosta.
Tässä nyt sitten itekkin oottelen uutta vuotta innolla, kivaa nähdä taas kamuja. Ja sitten tietty kesää, niin kun Sibby sanoi. Vihaan tätä kylmyyttä, ja liukautta. Kesä tule jo!
(:

Niin, ja Freylle tervetuloa, ja viihtyvyyttä toivotan : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://asabiz.foorumi.biz
Elvan
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Elvan


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 29.12.2008
Paikkakunta : Pinkki prinsessalinna♥

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyTi Joulu 30, 2008 3:56 pm

Ihana kun noi kaks sai tän valmiiksi<3 Ollaan Kittyhin kanssa odotettu alleviivatulla innolla. :}
Joulu meni yllättävän tavalliseen tapaan~ Oli ihanaista katsella roosaa kun se repi pakettejaan auki - ja sitten siitä
'namipallosta' tulikin ihan tavallinen pallo. ^.^

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA, MUISTAKAA VALAA TINAA!!

P.S Candi ja Aida, voisittekos mitenkään laittaa tuonne pinkkiä noihin fonttiväreihin? Kiitos. .>
Takaisin alkuun Siirry alas
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyTi Joulu 30, 2008 4:58 pm

Emppu puhuu selvää suomea, tätä on odotettu 8DD
Meikäläinenhän se heti tänne ryntäsi ja ei voinut olla tekemättä ensimmäistä hahmoa, vaikka nopeasti sen suunnittelinkin!
Muuten Emppu (ääh, liian tylsä.. pitää keksiä uus lempinimi sulle ((ja sehän onnistuu!))) milloin siis saat puhelimesi takaisin? Uutena vuotena vai? ^^' Ja "Emppu", sinut on täten ristitty Pedigreeksi! Jotenkin tuli heti mieleen Elvan-->Eläin-->Nami(meijän koira)-->Eukanuba-ruoka-->Pedigree mainos-->PEDIGREE! (kaikki tuo ajattelu tapahtui kahdessa sekunnissa ja olen lopputulokseen täysin rakastanut. Piste.)

UUSI VUOSI! Jippelideijjaa! Ihanaa! Rakastan vuoden loppua, joulut ja uudet vuodet ja loma kaikki samassa paketissa, kyllä tässä rentoutuu hyvin! Kuinka moni lähtee heti 2.1 kouluun? Meillä Kotkassa koulujen lomat kestävät vielä viikon, loppiaisen jälkeisenä keskiviikkona (vai torstaina?) kouluun.. Ja ensimmäinen uusi vuosi, jonka vietän iskän kanssa. EKA! Kaikki uudet vuodet se on ollu tanssimassa leireillä tms. mutta nyt kerrankin se miehen rutale on maisemissa .D Mitäs porukka aikoo tehdä uutensa vuotena?

MUISTAKAA SUOJALASIT! .D Kuulostaa typerältä, mutta niin monesti on sanottu "No emmää tarvitte" ja ehkä kolmesta ensimmäisestä raketista ei lennä mitään, MUTTA neljännestä saattaa sinkoutua kohtalokas kipinä silmään. Ja se sattuu. Noniin, äidinvaistoinen Kittiäinen häipyy nyt täältä meuhkaamasta.Aamen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyTi Joulu 30, 2008 5:07 pm

Hyviä uusia vuosia myös Aryalta 8D

Kannattaa oikeesti käyttää suojalaseja. Niitä ei kehoteta käyttämään syyttä. Itse käytän laskettelulasejani, eihän ne parhaat ole mutta saavat kelvata xDD Me posautellaan tuttavien kanssa läheisessä puistossa aina samassa paikassa juuri ennen puoltayötä. Aina iso kasa raketteja mukana 8D Tosin me tykätään enemmän padoista ja pienistä kuin niistä jotka lentää taivaalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Frey
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Frey


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyTi Joulu 30, 2008 5:13 pm

*värähtää*

Minä pysyn kyllä kaukana kaiken maailman raketeista! Okei, ovathan ne hienoja katsella, mutta pitävät ihan jumalatonta möykkää. Ja täällä päin ainakin hyppii joka vuosi aivottomia pikkukakaroita (ja vähän isompiakin), joiden mielestä ihmisten tähtääminen roomalaisilla kynttilöillä (tai mitä ikinä ovatkaan ne tikut joista lähtee vihreitä ja punaisia väripalloja XD) on maailmankaikkeuden hauskinta huvia...

Tänä vuonna hipsin alkuillasta teatteriin, ja sitten varmaan vähäksi aikaa kuikuilemaan raketteja. Kavereilla on aina hauskaa kun hytisen turvallisen välimatkan päässä jonkin puun/kulman/kiven takana 8 D
Takaisin alkuun Siirry alas
Elvan
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Elvan


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 29.12.2008
Paikkakunta : Pinkki prinsessalinna♥

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyTi Joulu 30, 2008 5:18 pm

pedigree. koiranruoka. herranjumala näitä teiän juttuja, en ole näköjään ainoa hullu. 8D
kännykkä on mulla koko ajan, se on nytkin tossa vieressä, en vain raatsi käyttää sitä koskakoska, se menee yli mun 'niinsanotun saldon' joka on kymppi. Ja lasku tulee ens vuoden puolella, ja toi tekstari homma (jos saa lähettää 1000 teksarii kuussa 8e... ylitin sen8D) nollaantuu huomenna. Eli uskallan käyttää sitä vast 1.1 .D

MUOOH ME EI IKINÄ AMMUTA RAKETTEJA:/ iskän mukaan siks ku me ei koskaan muisteta siit mitää XD
mä oon ihan täpinöissäni jotenkin. .O tärisen... varmaan siit et pääsen koht pelaa näit pelei. :}
Takaisin alkuun Siirry alas
Sindacol
Maukas Markiisi
Maukas Markiisi
Sindacol


Viestien lukumäärä : 139
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Siellä minne varpuset putoavat

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyTi Joulu 30, 2008 5:26 pm

Hyvää uuttavuotta itse kullekin myös minunkin puolestani!~

Meidän pihalla ja sen ympäristössä on posauteltu jo sunnuntaista raketteja, ja jos vain oikein kuulin, niin joulunakin pamahti pari. Eipä minulla mitään niitä vastaankaan ole, mutta tosiaan, käyttäisivät pienet suojalaseja! Yksi aikaisista posauttelijoista on kaverini, joka paitsi itsekin on alaikäinen, antaa hän pommeja myös pikkusisaruksilleen ja heidän kavereilleen, eikä suojalaseista, turvamatkoista, lakipykälistä tai edes rakettien viimeisistä päivämääristä tietoakaan! Ihan häijyä tekee, mokomat kun ovat vielä niin riehakkaitakin..

Oma uudenvuodenvaihteeni sujuu varmaan taas kerran niitä tulivuori-"raketteja" ihaillessa, muiden tähtiharrastajien kanssa. Ensi vuonna on kauan odotettu Unescon kansainvälinen tähtitieteenvuosi, jonka saapumista juhlimme suuremmalla porukalla eräällä vuokratulla huvilalla. Olenpas kuullut huhujakin, että Warkauden kassiopeija (eräs tähtiyhdistys) posauttaisi uuden vuoden kunniaksi mustaruutitykillä pienen ruutipanoksen atomikellon näyttäessä tasan kello 00.00.. Liekö onnistuvat, sitä saamme seurata kymmenien muiden tähtiyhdistysten kanssa webbikameroilla ympäri Suomenmaan. Eli melko rauhallista täällä.

//Ja herranjestas, 1000 tekstaria kuussa? ^ ^ Mulla menee... 20? : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Candika
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Candika


Viestien lukumäärä : 108
Join date : 14.12.2008
Paikkakunta : Jyväkylä

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyTi Joulu 30, 2008 5:42 pm

Hyvää uuttavuotta ! .>

Meikää ei niinkään tuo rakettejen ampuminen kiinnosta, mutta kovasti aijon niistä nyt kuvia räpsiä <3
Veli on ostanut kamalan määrän jotain pikkuraketteja, ja porukat sitten päätti, että ei me muut tarvita ollenkaan ja en nyt voisi sanoa että se minua haittaisikaan.. Mein tiellä kun joillakin on tapana oikein näyttää naapureille sillä että ''meidän raketit onkin hienompia'' niin eipä meidan tartte vaivautua, kun ne jättiposaukset sitten kuitenkin näkee ihan yhtä lailla kuin jos ne olisi itse ampumia .D

Tosiaan, tuppaa ärsyttämään suunnattomasti se kun jotkut ei millään tunnu tajuavan sitä, että niistä raketeista voi ihan tosissaan aiheutua hirveää vahinkoa -.-

Ollaan ehkä sen suhteen onnekkaita, että talo sattuu olemaan sellaisella paikalla, mistä näkee aika paljonkin noita raketteja. Lisäksi hauva ei noteeraa mitenkään sitä pauketta, joten eipä tarvitse sille mitään hormonitabletteja syöttää.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.asabiz.foorumi.biz
Casmíra
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Casmíra


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 28.12.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : TÄÄLLÄ

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyKe Joulu 31, 2008 7:59 pm

Hyvää uuttavuotta täältäkin, korvesta kuusien katveesta <33~

Örk. Koulu alkaa 7.päivä. hyi. Mutta joo, hyviä uusia vuosia. Pommitelkaa itsenne kipeiksi. Ja valvokaa munkin puolesta. Totesin puolituntia sitten, että joko kello on 12. Ja meinasin painua nukkumaan. No joo, kello oli puol seiska :---D Mitenvaan.

Olin äsken kattomassa, ja meinasi taas tulla päin näköä yksi raketti. Viime vuonna pata kaatui meitä päin, melkein naamaan pari rakettia :--/ Eii kiva. Toivottavasti koirat pärjäilee. Ulkona täristen.
Carmi, munkin veljellä on yli 200 pikku rakettia, ja sai justiinsa lisää naapurilta. Jihuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
♥Vertsu
Liukas Lordi
Liukas Lordi
♥Vertsu


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 21.12.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Sänkysi alla

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyKe Joulu 31, 2008 8:53 pm

HYVÄÄ JA VÄRIKÄSTÄ UUTTA VUOTTA!!

Kello käypi juuri yhdeksän. Kauhee pauke kuuluu koko ajan ja nuo jätkät ammuskelee rakettei meijän takapihalle. :D (onneks meillon tiilitalo, huh huh)
Koirat on innoissaan raketeista, juoksee ympäri huushollia ikkunoissa, ihania pikkulapsia<3
Ollaan ostettu raketteja noin 100e. :D Huh huh. Joo kiire tässä tulee niitäkin pamautellessa.
yhä siis täälä asassa olen ja mietin mitä tekisin kun raketitkin pamautetaan vasta tuossa 12 aikoihin ja näin.. Hui, saan koko ajan hirveitä sätkyjä kun noi jätkät pamauttelee tosiaan meijän takapihalle noita isoja raketteja, täytyypi sanoa isälle et menee saoo niille jotain tai saan pian sydän halvauksen. : D hihi.
Mut juu, hyvää uuttavuotta ja onnellista sellaista vielä kaikille<3
Ens vuonna nähään taas<3 : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyKe Joulu 31, 2008 10:59 pm

Pakko kommentoida, (kuten aina!)::: 100e! Herraisä, me ostettiin 20e. ja niidenkin pamauttelussa menee sellanen 30 min. ja lopussa ei enää millään jaksasi.. Mutta tänä uuden vuoden vietän iskän kanssa ollen, pelaten monopolia (ja minähän voitin, of curse!) ja katellen tv:stä jotaa poikamiesboxi-leffaa (siis just sellasta, jota meijän iskä kattelee, jotaa raha huijaus leffaa.. typerä..), joten äitillä sisarukset

Kyllä ihmiset ovat omituisia.. Ajatella nyt vaikka joulua.
a) ekaksi toivotetaan hyvät joulut/uudet vuodet tutuille hyvästellessä 19.12
a) lähetetään postikortti perille 22.12.
b) sitten pistetään sähköposti 23.12
c) ja tekstiviesti 24.12 aamulla
d )ja vielä soitellaankin viestin jälkeen!
e) ja pistetään Kymen Sanomien tekstaripalstalle "Hyvää uuttavuotta joulua tutuille ja tuntemattomille!" .DD

Eikös asia olekin näin? ^^

Mutta kuitenkin, ensi vuonna nähdään .DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyTo Tammi 01, 2009 12:24 pm

*uskaltautuu pulinoiden puolellemattonsa alta*

Rakettien ampunen ei oo koskaan ollut lähellä mun sydäntä, mutta kyllä niitä ihan kattelee. Valoiko kukaan muuten tinoja? Mitä tuli?

Mien uusi vuosi alkaa lupaavasti: Netti ei toimi kunnolla, lamppu menee rikki huoneesta, hukkaan tablet-kynän korkin, unohdan siivota marsun häkin ja - kaikista parasta - meikä on 38.9 asteen kuumeessa xD
Täältä tullaan 2009!
Takaisin alkuun Siirry alas
Candika
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Candika


Viestien lukumäärä : 108
Join date : 14.12.2008
Paikkakunta : Jyväkylä

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyTo Tammi 01, 2009 1:46 pm

Oh no miun vuosi ei ihan noin huono-onnisesti käynnistynyt, mutta taitaa itsellenikin olla tulossa tuo ihmeen virus mikä nyt tuntuu kiertävän, vanhemmat ovatkin sen jo sairastaneet joten taitaa olla mun vuoro -.-
Harmittaa etten saanut yhtään hyvää kuvaa otettua, mutta en oikein jaksa siitä nyt välittää... Eikä me tinaakaan valettu, se on jostain kumman syystä jäänyt pois pari vuotta sitten.

Me ostettiin raketteja neljälläkympillä, mutta veli vei ne kaikki kaverilleen lähtiessä, jäti kai pari tankkia meille, vou. Mutta on se mun mielest melkein sama et kattooko niitä naapurin upeita jättiposauksia vai ampuuko ite.
Yks sellanen jättipamaus kaatu ennen lentoon lähtöään ja tuli ihan viereen. Miul on myös tapana säikkyä vähän kaikkea ja nolasinkin kaverit kiljumalla vähän väliä jollekin pamaukselle.

Äsken katoin sen 101 Dalmatialaista kun en vielä koneelle jaksanut raahautua ja ilo oli suuri kun tajusin et toinen niistä 'pahoista Cruellan kätyreistä' on House <3 ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.asabiz.foorumi.biz
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyTo Tammi 01, 2009 2:16 pm

Himwath, paranehan pian ^^ Ehkäpä teillä kaikki epäonnisuus sattui heti vuoden alussa, ne tulivat vain tuollaisena yhtenä pöytkönä! Eli tuleva vuosi tulee olemaan hyvin onnellinen! Ja Candi, 'lähän sinä nyt mene sairastumaan sentään..Jos sinä katoit äsken 101 dalmatialaista (kyllä vain, Hugohan se siellä<3), me katseltiin iskän kanssa The Dark Knight, vaimikäsenytolikaan, kuitenkin se Batman leffa. Oli aika hyvin kieltämättä tehty.. Upea maskeeraus ja näyttelijöiden työt olivat huikeita!

Kuten kerroin, olin tämän vuoden iskällä, kahteenpekkaan hänen poikamiesboxistaan jumitettiin. 23.45 ajateltiin lähteä kävelemään, mutta takapihalta näkyikin ne kaikista upeimmat, kauas ei tarvinut lähteä. Äitillä ollessa ei kukaan koskaan pamauttele sellaisi "Hittolainen miten upea!"-raketteja..
Takaisin alkuun Siirry alas
Casmíra
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Casmíra


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 28.12.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : TÄÄLLÄ

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyTo Tammi 01, 2009 3:53 pm

Meilläpäin se vuodenvaihde meni hyvin. Ei osunut tällä kertaa mihinkään raketti, veli sai vain kolme palovammaa. Naapurit pamautteli jättiraketteja noin 50, ja mie menin sinne totta kai kyyläämään. Ihan hauska juttu, muut tuhlatkoon rahansa xD Ei valettu tinaa, viimevuonna kylläkin valettiin. Mutta joo, mulle aivan sama sekin.

Mukavaa vuotta 2009 kaikille :--D Toivotaan että tämä vuosi on oikein mukava, kiva, värikäs, riidaton, suuri ja ihana :--D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Aida


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 14.12.2008
Ikä : 31

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyTo Tammi 01, 2009 9:14 pm

Huhuh, mulla oli kyllä tosi mahtava uus vuos, parhaan kaverin kanssa kun vietin (:
Tosin ois pitänyt se rakettien katselu- lenkki jättää väliin, henkikulta kun tuntui olevan vaarassa vähän väliä : D Oli kiva kävellä tuol pimeissä metsissä, ja huomata kuinka innokkaita pikkupojat on ampumaan mut kuoliaaksi. Joten Candi et oo ainut jonka kiljumista kaverit sai hävetä : DToista kertaa en kyllä haluu lähteä uuten vuotena ulos!

Tänää sitte päätettii vuokraa kaverin kanssa uhrilampaat, jotenkin oon jääny koukkuun kauhuleffoihin, vaikkei ne tee mitenkää hyvää tällaselle mun kaltaselle pelkurille : D
Ja voi ei, mä tärisen vieläkin . D Ihan kamala leffa, mutta silti tosi hyvä, ku se ei ollu semmonen tyypillenen kauhuleffa, tai eihän se ihan kauhuu ollu, psykologinen trilleri : D

Äh, ja nyt mulle tuli tosi tyhmä olo näistä höpinöistäni, joten toivotampa teille kaikille oikein makoisat uudet vuodet, 2009 yhdeksän, ja postitan tän viestin äkkiä edelleen tärisevillä sormillani : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://asabiz.foorumi.biz
Sindacol
Maukas Markiisi
Maukas Markiisi
Sindacol


Viestien lukumäärä : 139
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Siellä minne varpuset putoavat

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyTo Tammi 01, 2009 10:52 pm

Eipä minunkaan vuodenvaihteeni mennyt ollenkaan hullummin..

Siitä Warkauslaisten pamauksesta ei sitten tullutkaan mitään, tai sitten se siirretään eteenpäin, tähtitieteenvuoden viralliselle avajaispäivälle (Joka ei sitten ollutkaan vuodenvaihde? Ei mahdu minun kaaliin..). Mutta sainpahan jälleen kerran viettää uudenvuoden vaihdetta tähtiharrastajaystävien kanssa, jotka olen tuntenut niin kauan kuin vain muistan, he minut vieläkin kauemmin.. Sen siitä saa, kun syntyy superhyperyhdistysaktiiviselle pariskunnalle, jotka pari vuotta ennen syntymääni perustivat oman tähtiyhdistyksen. Noh, eipä voisi sanoa, että kokisin ahdistusta aikuisten seurassa.. Kyllä paikalle saapui pari ikäistänikin, plus koko hieno sisaruslaumani. Siinä sitten räjäyteltiin pakkasessa seisten noin tunti raketteja, joista pari ilmaantui susiksi ja jotka niinollen syöksyivät yleisöä päin. Onneksi ketään ei sattunut, sentään, alaikäisiä ei päästetty raketteihin käsiksi ja rakettien räjäyttelystä vastasi pääosin kymmenien vuosien rakettiharrastelija, aka minun isäni.. Lisäksi paikalle näkyi ja kuului kahden kunnan raketit yhtäaikaa, eli tulitusta kyllä päästiin seuraamaan : ).

Ja vuodenvaihteen jälkeen sitä sitten sain taas ihmetellä, miten kummassa jotkut kavereistani lähettävät yhdessä jostain kaupungilta tekstaria uudestavuodesta, tarkoitan, miten jotkut tosiaan voivat viettää uudenvuoden vaihtumista ilman Brie-juustoa ja kehityskeskustelua plus nelikymppisten kanssa aiheena tsh:n lisämateriaalit ja elokuvamaailman kömmähdykset, ynnä tähtitieteenvuoden tuomat velvollisuudet ympäri Suomea? Surkuhupaisaa, olen sentään alaikäinen, vaan minne jäi nuoruuteni ja teinivuosien biletys Crying or Very sad ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyMa Tammi 05, 2009 11:21 am

Huomenia .D Yksin täällä kykin silmät puolliummessa, heräsin vasta joku tunti sitten... Väsyttää.

Eilen tultiin sieltä turnauksesta. No eipä voitettu yhtään muuta joukkuetta, mutta se toinen puolisko omasta joukkueesta kyllä... Ugh oli se aika tuskaa sekin peli. Mutta hauskaa me pidettiin oikein olan takaa kun sai unohtaa kaiken hetkeksi mitä kotona oli meneillään >'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ EmptyMa Tammi 05, 2009 7:08 pm

Hyvää iltaa kaikille 8DD

Äsken tuli tv:stä identtisistä kaksosista kertova "dokumentti". Siinä oli 4 erilaista identtistä paria ja heille tehtiin kaikenlaisia testejä (huumoritesti, jännitystesti, parisuhdetesti, ruokatesti, vaatetesti) + kaikki ääni, kasvo, haju ja liiketestit. Oli todella mielenkiintoinen juttu.. Niin samanlaisia olivat kaikki! Ottivat samaa ruokaa, nauroivat samoille asioille ja elehtivät esim. huvipuistolaitteessa samalla tavalla (katse, ääni, pään liike..) Aivan uskomatonta, miten jotkut voivat olla niin samanlaisia! Olisihan se kivaa omistaa aivan samanlainen kaksonen, voisi pilailla toisten kustannuksella (jos se edes onnistuisi..) ja tehdä kaikkea kivaa yhdessä, mutta jotenkin siinä katoaa se oma persoonallisuus. Vaika yrittäisi erottua, aina jotenkin luullaan yhdeksi henkilöksi. Tuossakin ohjelmassa lopussa he pistettiin vaihtamaan osiaan. Jotkut ymmärsivät hetkessä jekun, toisilla meni 3 tuntia vain siihen, että he tajustivat edes vähän ihmetellä!

Sintti, olit kirjoittanut mukavan humorisetisesti tuon sinun edellisen kirjoituksesi uudesta vuodestasi ^^
Sai minut hymyilemään.. mokomakin .D

EDIT. Pakko tulla vielä jotkain tänne vääntämään, kun on tylsää >.<
No vaikkapa tuo paljonpuhuttu Twilight..
Kukaa ei ole odottan sit leffaa niin paljon, ku minä. Ei kukaa. Oon lasken päivii ja ettin päivää milloin pääsisin sen kattomaa. Lontoossa ensi ilta oli jo 22.12 (kuten monossa muissakin paikoissa.) Olin kuolla kun jokaisen doubledeckerin kyljessä, puhelinkopeissa.. KAIKKIALLA oli Twilightin mainoksia. Käytiin eilen katsomassa se kavereiden kanssa leffassa. Ja koska minähän olen niin täydellinen ja osaisin tehdä niin täydellisen elokuvan, toimin täten aina niin täydellisenä kriitikkona. Minusta värit olivat liian sinertäviä.. huulet olivat jokaisella aivan tulipunaiset, iho kalman kalpea. Ja joissakin kohdissa pikkuvirheitä oli, esim. Edwardin perheen talossa suuressa taulu-TV:ssä vilahti kamera. Ja anteeksi kaikille Robin faneille, mutta en voi sietää kyseistä näyttelijää (ellette te kaikki muut vain tuijota söpöä takapuolta.. .p). Kyllä ymmärrän, että vampyyrin tulee olla kova, ei saa näyttää tunteitaan jne. mutta esim "lopputaistelussa".. ei hyvä luoja! Olin kuolla kun katselin Robertin näyttelijäsuoristusta. Ei ollenkaan hyvä.. Mutta puvustus sopi hyvin kuvoihin, sen sanon! Ja tunnelma säilyi loppuun saakka, ei osannut arvata mitä käy (vaikkakin Arya mulle selitti joskus vuonna 1&2 jälkeen kivisateen Valhallassa kirjan juonen..Mutta sitä ei lasketa mukaan :>)
Muiden kommentteja kyseisestä leffasta/kirjasta (Jonka Sintti näyttää ainakin lukeneen avan perusteella? o.O)?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pölinät~ Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pölinät~
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Amalthaea's Ascendance :: OFF-GAME :: HÖPINÄT-
Siirry: