Amalthaea's Ascendance
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Power - the key of Everything
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pölinät~

Siirry alas 
+8
Casmíra
Sindacol
Elvan
Frey
Sibby
Candika
Aida
Kittyh
12 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Elvan
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Elvan


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 29.12.2008
Paikkakunta : Pinkki prinsessalinna♥

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyMa Tammi 12, 2009 6:27 pm

Joo hahah, mun pitäs olla jo kotona ja sit pitäs mennä koht harkkoihinkin.. (perkule korvis irtos..) Mutta mitä siitä. .D
Hävettää. >.<' Pitäs kirjottaa tohon mun ja kittyhin peliin, koht se hermostuu jajajaja.... XD Kittiäinen, LUPAAN että kirjoitan tällä viikolla!
Elv tekee taas katoamistempun, heippa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Casmíra
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Casmíra


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 28.12.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : TÄÄLLÄ

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyMa Tammi 12, 2009 7:04 pm

jesjesjesjesjesjes.
Arvatkaa kenen netti kielto loppui? Nooo!? MINUN <33~ Aivan mahtavaa. JES!
Minäkin haluan katsomaan tuon leffan :--) Olen kuullut siitä todella paljon, ja vaikuttaa mahtavan mielenkiintoiselta leffalta. ja paramoren kappalekkin on siinä tunnarina c(---:
Vioistaan huolimatta tämä leffa on aivan ihana, niin minä veikkaan <3~
Takaisin alkuun Siirry alas
♥Vertsu
Liukas Lordi
Liukas Lordi
♥Vertsu


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 21.12.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Sänkysi alla

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyMa Tammi 12, 2009 8:01 pm

TWILIGHT.

Kittyh, et TODELLAKAAN ole ainoa joka on odottanut Twilight leffaa kuin kuuta nousevaa. Olen ollut koko kirjasarjaan alusta alkaen aivan LAAV ja sit kun tuosta leffasta todellakin kuulin olin myös aivan paniikissa, että pääsisin ensi-iltaan, jonne en siis päässyt koska TYHMÄNÄ myöhästyin bussista (jeejee).

Mutta kuitenkin. EDWARD ON IHANA! Hän on komea, hän on söpö kun hän sössöttää silleen ihanasti, hänen äänensä on ihana ja ulkonäkö mielestäni toteutettu TODELLA hyvin ja hän osaa näytellä hyvin. Sano kittyh mitä vain!

Leffa oli odottamisen arvoinen, tosin minua hieman häiritsi se, että kyseinen leffa oli kuvattu vanhanaikaisesti.. siis että ruudulla räpsi niitä sellasia mustia pilkkuja, tiedätte kai mitä tarkoitan?
Olin pettynyt Jakobin ulkonäköön, HYI! Ja Jasperin silmänaluset olivat mielestäni tehty aivan liian tummiksi, tai siis, hän näytti enemmänkin siltä, että tältä ois jäänyt parin yön unet väliin. Olipas osuva kommentti.. hihi. :: D Mutta kuitenkin.

Bellan näyttelijä sopi hyvin siihen rooliin, koska tämä oli sellaisen luonnollisen kaunis. Eli ei siis mikään massateinin näköinen vaan sellainen luonollinen naapurintyttö, Osuvasti valittu näyttelijä! Ja kaiken lisäksi minusta Edwardin ja Bellan näyttelijät sopisivat hyvin yhteen ulkonäkönsäkkin perusteella. : D

Jos siis tälle elokuvalle antaisin jonkun numeron se olisi.. Hmm. 9½. Puolikas menee siitä, että elokuva oli kuvattu minusta tyhmästi vanhanaikaisesti, ja mielestäni kirja on kuitenkin parempi (jos siis saan kirjaa ja leffaa toisiinsa nähden vartailla).
Takaisin alkuun Siirry alas
Sindacol
Maukas Markiisi
Maukas Markiisi
Sindacol


Viestien lukumäärä : 139
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Siellä minne varpuset putoavat

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyMa Tammi 12, 2009 8:24 pm

Hm, kommentteja kirjasta/elokuvasta?

Sattuipa kerran niin, että eräällä kesämasennukseen vaipuneella koululaisella oli eräs erittäin ihana sydänystävä, joka tahtoi auttaa masentunutta ja perehdytti tämän Twilightin saloihin.. Ehdin lukea kirjat vain kertaalleen, mutta siinä olikin enemmän kuin tarpeeksi. Olin kertakaikkisen shokissa, sillä niin upean mahtavia teoksia ne olivatkin, oli kirjan sankari hiustenväriä lukuunottamatta aivan kuin eräs erittäin hyvä, mystinen, kohtelias ja rakas ystäväni ja muutoinkin kirjassa oli paljon yhtäläisyyksiä jo keksimiini ropehahmoihin (esimerkkinä, joku saattaa muistaa Albireo-herrasen Valhallasta..), ficceihin ynnä muihin tarinoihin. Olin kertakaikkisen rakastunut kirjoihin, mutta samalla pelkäsin että rakastaisin niitä liikaa, joten yritin sitten vihata niitä, kenties tuottavinkin tuloksin. Mielenkiintoinen on melankolinen maailmani, kyllä vain.. Päätin kuitenkin lukaista välillä sen kolmannenkin suomeksi ilmestyneen kirjan, ja päivän urakan jälkeen painoin kirjan niin syvälle ajatuksissani kuin vain osasin, kenties peloissanikin.

Kaikki meni hyvin niin kauan kunnes huomasin netissä mainoksen, jossa kerrottiin leffasta. Tietysti olin aluksi aivan innoissani, kunnes ajauduin jälleen shokkiin; Oliko käsittämättömästä rakkaudestani pimeyden olentoihin tulossa "pelkkä" fanituksen kohde, jonka turvin pääsisin kiljumaan, Kittyhin sanoin, jonkun söpön kundin peffalle?
Kaikkien pelkojen jälkeen ajauduin katsomaan trailerin, joka valloitti joillain tavoin ajatuksiani, hyvän trailerin ominaisuuksin se sai huomioni kiinnittymään ja sydämen pamppailemaan hieman tiheämpään, kenties jännityksestä, kenties siitä maanisesta ajatuksesta, että tuo on pakko nähdä.
Mutta sitten tajusin kuka esitti Edwardia.

Kun sain viimein kaksi ensimmäistä osaa joululahjaksi, köyhän opiskelijan budjetillani ei kauheasti ylimääräisiä kirjoja ostella, luin Houkutusta innolla muutaman luvun eteenpäin, kunnes pamautin kannet kiinni ja pysähdyin tunniksi. Sillä sen kauniin ystäväni sijaan nojasi hienoon, kiiltävään autoonsa tuo mahdollisimman epä-kauniinkomea herra Pattinson. Mutta onneksi kahden piirustuksen ja lyhyen webbikamerakeskustelun jälkeen oli unelmieni vampyyri jälleen palannut mieleni verkkokalvoille, ja saatoin jälleen jatkaa lukemista.
Lopputuloksena: En uskalla mennä katsomaan tuota varmasti rakastamaanikin elokuvaa. Kaikesta kunnioituksesta mieleni varjoihin päätän säästää itseni siltä vapauttavalta fanitukselta, joka saattaisi jälleen lievittää ohutta surun verhoa elämässäni. Leffa on varmasti loistava, en mene sitä kieltämään, ja Pattinson on hyvä näyttelijä. Mutta olisiko elämäni leffan jälkeen enää ennallaan?

Kas tässä Sindacolin Twilight-elämä, olkaa hyvä ja pahoitteluni mahdollisista mielialahäiriöistä kesken lukemisen^^.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyTi Tammi 13, 2009 8:21 am

Sinttihän se purkikin sydäntään oikein vimmatusti! Juuri uota tarkoitan, itse odottelen että saisinko viimeinkin (varmaan vuosi sitten?) varmaamani kirjat. Haluaisin ne lukea, monet ovat sanoneet kirjojen olevan parempia. Ja jos ensimmäinen kirja on mielenkiintoinen, voisihan vaikka koko sgaalan ostaa .DD Robista vielä, että kyllä mies osaa näytellä ihan hyvin (joissakin leffoissa), mutta tässä hän ei todellakaan ollut parhaimmillaan. Ja koska jokaisella on mielipiteensä, sanon että maskeerauskaan ei ollut oikein onnistunut.. 8DD Sanon mitä tahansa, et kuitenkaan usko? Eiksje, Vertsu? ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Jokeri
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Jokeri


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 10.01.2009

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyTi Tammi 13, 2009 2:22 pm

^ Minäkään en usko! Robert oli ihana, eikä näyttely suorituksessakaan ollut moitittavaa. Hitsi ku täällä ei oo sitä pomppivaa sydäntä hymiövalikossa, se ois osuva tähän paikkaan. YOU BETTER HOLD ON TIGHT, SPIDERMONKEY! Vai mitenkä se nyt menikään .DD


Viimeinen muokkaaja, Jokeri pvm Ti Tammi 13, 2009 4:54 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Candika
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Candika


Viestien lukumäärä : 108
Join date : 14.12.2008
Paikkakunta : Jyväkylä

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyTi Tammi 13, 2009 4:33 pm

Hahah sanompa nyt jo että kommenteistani ette tule pitämään, te uskolliset fanit ,D

Viime kesänä luin tuon ensimmäisen osan, tai oikeastaan kaverini luki sen mulle, koska en itse jaksanut ja hän kuitenkin piti siitä niin kovasti.
Ja ... Aluksi kirja tuntui ihan hyvältä, mutta enää en osaa ajatella sitä lempikirjoihini kuuluvana, en sitten alkuunkaan .\ Bella on ärsyttävä. Ehkäpä juuri se sai minut niin vihaamaan sitä kirjaa. En ala edes selittämään, miksi tunnen niin suurta inhoa kirjan päähenkilöä kohtaan, koska en halua saada vastaväitteitänne niskaani ,D

En todennäköisesti edes aijo käydä katsomassa tuota leffaa, sillä kaverini, (juuri hän joka luki miulle tuon kirjan..) kuvaili leffaa Eragoniakin huonommaksi. Lisäksi gallerian lukuisat 'Edward Cullen' -yhteisöt sai mut miettimää kirjailijan tarkoitusta. Hän luo kirjaansa aivan täydellisen pojan, joka tietysti rakastuu kirjan päähenkilöön, siihen luonteettomaan tytön muottiin, johon jokaisen on helppo astua.

Ja tietysti sen jälkeen kun jotakin on alkanut urakalla kritisoimaan, on enää vaikea ajatella toisin.

Pyydän anteeksi mielipidettäni, mutta tätä mieltä olen ^^''
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.asabiz.foorumi.biz
Jokeri
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Jokeri


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 10.01.2009

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyTi Tammi 13, 2009 7:27 pm

Saat anteeksi Candi ! : ))

Okei paljastanpa nyt minäkin shokeeraavan jutun! Sellaisen, etten ole lukenut yhtään niistä kirjoista, vaikka HOUKUTUS on ollut suuri. Se on voinnut tietty vaikuttaa suhtautumiseeni elokuvaan. Niin siis sen ohella, että siinä näyttelee se mun yks kaveri nimeltään Robert Pattinson. Joo, tai siis mä luulen meidän olevan kavereita.. ;o Mitäs mä selitän, olen siis romanttisenhömpän ystävä ja pääosaksi näin sitä tuossa elokuvassa, joten se oli osoitettu juuri mulle.

Kulkee ajatus tuhatta ja sataa. Vetäsin äsken kameran siirtojohdoksi luulemani johdon tietsikasta ja mietin sit varmaan puoltuntii, et mikäs kumma hiireen iski, ku ei liikkunut. No vähän aikaa sit puhdistelin sen pohjaa mitättömistä roskista, kun luulin sen johtuvan siitä. No eipä liikkunut senkään jälkeen ja olin jo lähes turvautumassa äiiskän apuun, mut sit käsitin mikä oli vialla. Itseasiassa mä olin repinyt sen kameran siirtojohdon irti jo ihan hetki aikaisemmin. Muistikin siis 10+
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyKe Tammi 14, 2009 7:03 am

Nipsugga pelmahtaa mukaan kans! :3

Sain käsityksen että Houkutuksesta puhutte? Nääh, enpä ole minäkään kirjaa lukenut, vaikka mieli on kyllä tehnyt kun kaverit kehuvat sitä koko ajan. Pitäisi lukea se joskus ja elokuvaakaan en ole nähnyt -- tietenkään sitäkään! Olen vain niin laiska mennä lainaamaan kirjaa kirjastosta ja pitäisi lukea muutama muukin kirja.

.... ja hups! Kello on jo noin paljon ja minä täällä hihhuloitten vielä yöpukineissa! Ja kouluun pitäisi lähteä.. öö kymmenen minsan päästä XD Olen taitava. Lähdenpäs tästä siis pölöttämästä turhanpäiväisiä x3


Viimeinen muokkaaja, Nipsugga pvm Su Tammi 18, 2009 12:51 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyKe Tammi 14, 2009 9:08 am

HUOMENTA!

Tervetuloa Nipsuneiti seuraamma <3
Ja Jokeri.. voin sanoa että mulla meni vähän ohi 8DD

THE DREAM ~ "I have a Dream.."
Noniin, nyt tähän todelliseen HUOMIS-asiaan. Tässä näin, äsken makoilin sängyssäni silmät sulkeutuneena levolliseen uneen. Ulkoapäin olin pienenpieni enkeli, mutta unet olivat aivan toista laitaa! Sattuipa sitten niin, että unessani kiisin halki aikojen, aivan kuin tuhatjalkainen. Laskeuduin maahan avaraan, jonnekin meidän talon juurelle kukkaisaan. Astelin sisälle, mutta ovea ei avattu. Äkkiä ilmestyi käsi, joka liimasi oveen lapun "Täällä pidetään juhlat A's'an ystävien kesken!" Luulin, että se pienoinen oli vain typerä vitsi pikkusiskolta. Irvistin sille ja astuin sisään.. suureen olohuoneeseemme, jossa oli joukko tuoleja ringissä. Ensimmäinen ajatukseni koski vaatekaappiani, puolet vaatteista oli sängyllä eilisen siivoamisen takia! Hymyilin vaivalloisesti ja istuiiduin paikkaan "Kittyh." Kukaan ei sanonut mitään. Lisää ihmisiä valui paikalle yhtä hämmentynein kuin minäkin. Mutta kun kaikki paikat olivat täyttyneet, paikalla oli 17 roolipelaajaa. Candika ja Aida olivat pukeutuneet suuriin laatikoihin, joissa luki "Varokaa, särkyvää." Ja pässä heillä oli sellaset kommandopipot, kuten kenties arvasittekin! Aloittipa Jokeri keskustelun, esitteli itsensä ja näin siitä mentiin eteenpäin, aivan kuin oltaisiin pikkuhiljaa lepytty? Lopuksi Racinen jälkeen oli vuorossa Aida, tämä poisti piponsa ja hymyssäsuin oli aina! Esitteli itsensä, auttoi Candia saamaan sanat suustaan poistamalla myös pipon. He nousivat, käskivät seurata ja johdattivat meidät viidakkoon. Saimme 30 minuuttia vapaa-aikaa, sai ottaa hevosen ja tanssia rumbaa. Elvanin kanssa hevoset otetiin, kieletylle lammelle me lampsittiin. Kielsin tätä antamasta hevoselleen juomaa, mutta Elv vain hykerteli ja aantoi lisää ohjaa. Kun hevonen ylsi lampeen tuohon, se kellistyi äkiltä, hirnahti ja kuoli. Kun hevonen saatiin nostetuksi lammesta, sen pää oli poissa, se ei ollut kaunista. Riilotimme ruumiin ja palasimme takaisin, toivottavasti kukaan ei huomaisi.

Sitten lähti todellinen tapahtuma, minulle, Minnille ojennettiin suuri perhmosiili. Aluksi pelkäsin kovian piikkeejä noita, mutta ymärtäessäni leikin, ei ollut enää huolta. Pitelin sitä 7 min. jonka jälkeen ojensin sen tylsistyneenä Sindacolile. Tämä heitti sen nopeasti käsistään, oliko se liian pelottava, kenties? Seuraavaksi sitä piteli Aida, mutta tämä nosti kätensä.
"Koska Sindacol ei siiltä pidellyt kauaa, Minni saa toisen mahdollisuuden saada kunniaa." Otin siilen vastaan ja ymmärsin idea, ken pitää sitä kauiten, tulee voittamaan. Lähdin kävelemään viidakkoa ympäri, perässäni 16 ihmisen suuri klaani. Casmíra ja Elvan jotakin kinasteli, näyttivät olevan todellisia pissiksia, kuka tiesi? Viidakon kerran kiersin, kädessäni siili, puuportaat kapusin, ei laskenut fiilis. Viimein maalissa sanoin, että jaksa enää en, sen otti Vertsu halaten. Tämä lähti viidakosta, puistonpenkille istumaan. Vieressään siili, he lukivat lehteään. 26 tunnin jälkeen, tuo neiti palasi, mukanaan siili, jonka seuraavaksi kiskaisi Freya. Tämä lähti ravintolaan, tilasi pari vodkaa, ja huoleti siilistään kuin omastaan.
35 tunnin jälkeen palasi hän, Kaida ssiilin osakseen sai ja lähti viidakkoon syvään. 44 tunnin päästä hän palasi, ylpeänä itsestään.
Samassa muutui siili tuo, siitä tuli joukko peruukkeja! Oli Simpsoneita, batmaneja ja muita, mutta valita niistä tuli yksi, ei ollut mahista muuta. Valitsin siitä mustan irokeesin, aijoin voittaa itseni ja pukeutua kuin ***** *. Jokaisen tuli peruukksia pitää, ken kauiten, hän voittaisi. Jokainen lähti kaupunkiin, Himath suuntasi ihan kunnon stadiin. Arya ja Sibbu olivat kavereita, he kääntyivät joelta. Miruki matkaa kanssani taittoi, kunnes suuttui hiusverkkoon ja lähti pois. Sele tyytyi ratkaisuun samaan, heillä olivatkin päähineet kamalimmasta päästä.

Urheasti muut matkaansa jatkoivat, kunnes seisahtuivat. Aikaa peruukkien kanssa oli kulunut jo peräti 59 tuntia. Jokainen julistettiin voittajaksi, vaikka Nipsugga olisi vielä halunnut jatkaa matkaa. Julistettiin voittajaksi - ei kukaan, niin tasavertoista kisaa ei ollut koskaan ennen ollutkaan.

________________________________________________________________________________________________________________________________________

*Jos jollakulla teillä nyt sattuu olemaan kunnon irokeesi, en viitsi mainita mitä mietä niistä hiuksista olen 8D

Nosiinä nyt oli melkäläisen uni : D
Joissakin kohdissa oli mukanan vähän runoutta, mutta aika epätoivoista sekin.. Ei jaksanut jokaiseen lauseeseen näin aamusta mitään kehitellä. Kiitän ja kumarran! Minä lähden SYÖMÄÄN AAMUPALAA!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Aida


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 14.12.2008
Ikä : 31

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyKe Tammi 14, 2009 4:00 pm

Aika mielenkiintoinen uni sulla Kittyh.DD

Päätinpä mäkin nyt osallistua tähän jo vaipuneeseenkin Houkutus-keskusteluun.D
Itte luin sen ekan kirjan nyt vähän aikaa ennen kuin toi leffa ilmesty, sillä totta kai halusin lukea kirjan ennen kun näin leffan.
Se kirja oli kyllä tosi hyvä, oon iha koukkuun jääny . D Leffan oon käyny kattoo jo kaks kertaa, suurin syy on se että sain joululahjaks ihan sikana leffalippuja ja ne pitäs saada käytettyy ja kaikki kaverit haluu just siihen leffaan. Mutta en kai mä nyt silti menis toista kertaa, jos se leffa ei ois ollu hyvä! Musta kyseinen leffa oli jotenki erilainen ku muut leffat, se oli jotenki aistikkaammin kuvattu . D
Kirja oli toki paljon leffaa parempi, mutta leffaki oli hyvä, ainaki parempi ku suurin osa potter-leffoista : D
Ja Edward oli söpö. (<3) Aion mennä kattomaan leffan jatko-osankin, ellei käy niin huonosti että Vanessa Hudgens päätyy leffaan mukaan, jolloin kammoni tätä näyttelijää kohtaan estää mua menemästä kyseistä leffaa katsomaan!

Että Candi turhaan yrität ton leffan kattomista vältellä, kesällä joudut sen kuitenkin mun kanssa kattomaan (;
Takaisin alkuun Siirry alas
http://asabiz.foorumi.biz
Sibby
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Sibby


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 24.12.2008
Ikä : 35

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyKe Tammi 14, 2009 6:48 pm

Tuosta Vanessa Hudgensista tuli mieleen, että olen viime aikoina innostunut kuuntelemaan youtubesta Corbin Bleuta. Erityisesti Push it to the limit kappaletta. Eilen taisin kuunnella sen peräti kolme tai neljä kertaa peräkkäin ja koko ajan ajattelin että onpas sillä ihana hymy. Viimeksi hurahdin näin pahasti Tarkaniin syksyllä :D

Ja Kittyh! Tuo sinun unesi on aivan mahtava! Itse en nää melkein koskaan mitään unia mistä muistaisin sitten jotain vielä aamulla. Tai no lähinnä nään niin tylsiä unia että ne unohtuu melkein heti. Oudoin uni on kyllä ollut joku missä meillä kotona oli peuroja, joilla oli päässä ja niskassa pystyssä viisi yksisarvisen sarvea. Ja ne otukset olikin sitten nimeltään punkkariyksisarvisia ja ne jahtasi meitä pitkin pihaa xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.lerdion.webs.com
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyTo Tammi 15, 2009 3:45 pm

Mäiekkäläinen nyt näkee joka yö mitä omituisempia unia.. Joten en suosittele vierailua minun unimaailmassani..

Jos haluaa saada kunnon naurut, suosittelen High School Musicalia.. Niille lauluille saa nauraa kippurassa, laulajien ääntä on muutettu pikkusen, joten aina kun Zac ja Vanessa alkavat laulaa, repeän nauruun. Etenkin 2'sessa nauroin sille Bet on It biisille.. eikä I donät dance ollut myöskään mitenkään vakavamielinen biisi.. .DD
Anteeksi, jos joku tykkää kyseisestä trilogiasta. Mielipiteensä kaikilla! : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sindacol
Maukas Markiisi
Maukas Markiisi
Sindacol


Viestien lukumäärä : 139
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Siellä minne varpuset putoavat

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyLa Tammi 17, 2009 6:22 pm

Ihana uni, tuostahan saisi vaikka kirjan aikaiseksi.. 'Siilien herra'?

Ah, High School Musical.. Tulee ihan muistoja mieleen ylä-asteelta, kun koko seiskan ajan musiikkiluokan seinällä oli muistaakseni kuudesta, kirkuvan pinkistä A3-kartongista koottu esitelmä aiheesta, ja sen yläreunaan oli kirjoitettu vaaleanvihreällä High Shcool Musical.. Olihan se melko näyttävä teos kun valtasi mokoma puoli seinää, ja alalaitaan oli raapustettu lyikkärillä lähteiksi 'Wikipedia, kuvat googlesta'.
Tämän innoittamana me tietenkin sitten seuraavana vuonna katsomaan tämän ekan osan, luojan lykky että maikka istui eturivissä ja minulla sattui olemaan mp3 mukana juuri silloin.. Uskaltaisin jopa väittää, että herra Bleu saa kaksi ja puoli lisäpistettä minulta kun osaa aukoa suutaan niin vallan mainiosti Metallican Master of Puppetsin tahtiin, ja alkaa sitten valssata pitkin ruokalan pöytiä Bachin teosten innoittamana..

..Toinen tapa pitää hauskaa on tietysti nauttia netin antimista, kuten käännöskoneilla.. On hauskaa palata vanhoihin ja miksei nykyisiinkin peleihin, kun ne on käännetty puolihuolimattomasti toiselle kielelle. Kannattaa kokeilla vaikkapa täältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jokeri
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Jokeri


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 10.01.2009

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyLa Tammi 17, 2009 7:21 pm

Ahah, mäpä olen nähnyt koko mahtavan HSM-trilogian. Ei juma, että ne tanssi ja laulukohtaukset on korneja. Kolmosessakin Troy ja Gabriella kiipesi puumajaan, jonka Troy ja isukki oli rakentanut ihan ajanvietteenä. No mikäs siinä, mutta sitten kun alkoi duetto, niin majan katto aukeni taivaalle. Kattoikkuna on meidänkin jokasessa pihamajassa...

Kiva toi käännöskone :´D "His family, the boys reportedly siittävät only useless luikurinlaskijoita, of which none have - so part of the public opinion Ellemmiiressä."
Takaisin alkuun Siirry alas
Frey
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Frey


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptyLa Tammi 17, 2009 8:02 pm

Heha, vai että lähdin siilin kanssa ryyppäämään! Hienoa minä XD

Enpä kuulkaa halua tietää, mitä rakkaalla herra Freudilla olisi tästä unesta sanottavanaan! Onhan herra sitä mieltä, että kaikki lopulta viittaa salattuihin haluihin...
*kieltäytyy miettimästä enempää*

Diagnoosi: Liikaa aikaa A's'Assa!
Hoito: Siedätyshoito.
Takaisin alkuun Siirry alas
Candika
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Candika


Viestien lukumäärä : 108
Join date : 14.12.2008
Paikkakunta : Jyväkylä

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptySu Tammi 18, 2009 10:48 am

Enoo nähnyt yhtäkään High School Musicalia, mutta enpä luule jääneeni paljosta paitsi.. Eilen kävin kyllä katsomassa sen Australian, ja aah, Hugh Jackman on hott <33 ! Oli kyllä hyvä leffa, tosin ainaki kolmesti tuli sellanen olo et 'nyt tää varmaan loppuu' mut eipä niin sit käynytkään. nyt on kyl tosi ällö olo ku söin nii paljo sellasii poppareit jotka oli vuorattu sellasen voijauheel .SS

Ehh miäkin nään tosi paljon unia, mutta harvoin sit muistan niitä... Viimesimmässä jonka muistan joittenki ilkeiden poikien iso anakonda söi kaks pingviinin näköstä varista ja sit ne pullotti sen käärmeen vatsasta. Ne kyl tosin raateli sit vähän myöhemmi käärmeparan vatsan auki sisäpuolelt ja pääs pakoon. .<
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.asabiz.foorumi.biz
Kittyh
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Kittyh


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 21.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Bedbug in Andarta.

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptySu Tammi 18, 2009 12:03 pm

Koska olen kova kommentoimaan..
FREY, siedätyshoito liittyy allergioihin. Itse olen käynyt siedätyshoidossa 4 vuotta (aah.. kunnes se viimein päättyi.) Kerran kuukaudessa pistettiin piikki koko loppu päivä oli tuskaa. Väsytti ihan tajuttomasti, ja ruoka-aineissa oli tietyt määräykset. Ei hedelmiä, kasviksia, perunaa, pastaa. Joten tuli mieleen, että miten Asa-riippuvaisuuteen voi vaikuttaa äärimmäisissä tapauksissa käyttöön otettava siedätyshoito? ^^
Muistan vieläkin, milloin sain viimisen piikkini. Se oli 14.9.2004. Samana päivänä lähdettiin illalla katsomaan Elämä Lapselle -konserttia. Kaikki muut nousivat aina seisomaan ja huusivat ja kiljuivat, niin minä lojuin tuolilla vitivalkoisena ja väsyneenä. Mutta musiikki oli hyvää, olin hengessä mukana 8D

Äähh.. taas aloin selittelemään ITSESTÄNI jotakin typeryyksiä, mitä nyt tuskin ketään kiinnostavatkaan :DD
Mutta eikö se olekin niin, että ihmiset kertovat mieluuten itsestään?
Takaisin alkuun Siirry alas
Akapus
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas



Viestien lukumäärä : 8
Join date : 18.01.2009

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptySu Tammi 18, 2009 12:47 pm

^ No itsestäänhän on helppo kertoa, kun se on tutuin aihe :'D

High School Musicaleille on tosiaan oikeutettua nauraa. Välillä ne tahtoo mennä jo parodian puolelle...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptySu Tammi 18, 2009 12:56 pm

Pöö! Hmm... oli pakko x3

Voinen liittyä tähän "En ole katsonut High School Musicalia"- joukkoon :'D Ei ole oikein sävähdyttänyt minua x3 Olen ihan loppu, miksi viikonloppujen pitää loppua niin nopeasti? Ei kerkeä edes nukkumaan kunnolla. Ja mitä miun uniin tuleekaan niin ne nyt on ihan ufoja XD Viime yönäkin puhuin itseasiassa Star Warsin Mestari Yodalle, kun satuin katsomaan sitä telkkarista XD Ja me oltiin jossain keskellä kukkaketoa ? XD Minusta se oli hyvin naurettava uni, kun minä yritin ilmeisesti oppia jediksi tai jtn - aika höm huonolla menestyksellä X'D Enkä edes liiemmin ole Star Wars- fani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Frey
Liukas Lordi
Liukas Lordi
Frey


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptySu Tammi 18, 2009 1:03 pm

Kittyh: Itseasiassa minäkin kyllä tiedän, mitä siedätyshoito on, et ole ainoa sellaista kokenut. Ei ole kivaa hommaa ei...

Tässä tapauksessa kyseessä voisi katsoa olevan liiallisesta altistumisesta johtuva allerginen reaktio, joka ilmenee pelin tunkeutumisena uniin. Sidätyshoito, ja allergia toivottavasti ainakin lievenee, jolloin se ei enää tunkeudu uniin ; D Koska olisihan vallan kamalaa käskeä, että nyt Kittyhille isketään täydellinen lähestymiskieltö Asaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sindacol
Maukas Markiisi
Maukas Markiisi
Sindacol


Viestien lukumäärä : 139
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Siellä minne varpuset putoavat

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptySu Tammi 18, 2009 1:32 pm

Hyh, siedätyshoito. Itse aloin harrastamaan sitä kun huomasin olevani allerginen pähkinöille. Olo ei ollut mikään parhaanpuoleinen vielä puolenkaan vuoden jälkeen, tarvittiin vain pieni pala pähkinänkuorta suun limakalvoilla, ja koko loppupäivä menee sängynpohjalla oksentelemassa ja kouristelemssa. Mutta oli se sen arvoista, jestas miten kaipasinkaan maapähkinöitä ja hasseleita..

Mutta mikä on siedätyshoitoakin inhottavampaa, niin poskiontelohuuhtelu. Minulla oli viimetalvena pitkittynyt poskiontelotulehdus, joka kolmen hoitokuurin jälkeen päättyi huuhteluun. Ei siinä itse huuhtelussa mitään, itseasiassa se oli varsin hauskaa kun suolaliuosta tungetaan toiseen sieraimeen, ja sitten se kiertää onteloissa ja tulee pois toisesta.. Mutta sitä edeltävät puudutuspiikit, pitkät metallitikut joiden päässä on puudutusaineeseen kostutettu pumpulitukko, jotka tungetaan jonnekin syvälle oman pään sisään. Kaiken lisäksi mokoma puoskari laittoi ensin liian paksun tikun, jota se joutui naputtelemaan syvemmälle.. Ja sitten piti mennä ne tikut nenästä ulos sojottaen käytävälle odottelemaan vaikutusta.
..Ja vasta sitten alkoi rouhiminen..

Hyäh, kylmiä väreitä tulee vieläkin. Sitä ääntä ja tunnetta en unohda koskaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Jokeri
Salskea Sotilas
Salskea Sotilas
Jokeri


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 10.01.2009

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptySu Tammi 18, 2009 3:48 pm

Pienenä mä oikein toivoin olevani allerginen jollekkin, mutta ei tuo siedätyshoito kyllä kovin mukavalta kuullosta >:O Eikä tuo poskiontelohuuhtelu.

Mähän oon aika superihminen, kun pienenä sairastin ehkä kerran silmä- ja korvatulehduksen ( Tosin hirveellä huudolla ) ja flunssakin tahtoo pysytellä poissa vaikka kuinka hengaisin märissä vaatteissa -500 asteen pakkasessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Candika
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Candika


Viestien lukumäärä : 108
Join date : 14.12.2008
Paikkakunta : Jyväkylä

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptySu Tammi 18, 2009 4:39 pm

Yyh tuo nenäontelohuuhtelu kuulostaa ihan kamalalta ;___; Itse olin kuolla jo hampaan puuduttamattomassa porauksessa (oli kuulemma sen verran pieni reikä ettei tarvinnu puuduttaa). Kauheaa edes kuvitella miltä tuo rouhiminen on kuulostanu ! >.<
...Mutta siitä tuli vielä mieleen, oon joskus pohtinu, et mitä jos nukkuvan ihmisen sieraimee laittaisi kastemadon? Lähtiskö se ryömimään sinne ja jos lähtis ni meniskö se tyylii jonnekki aivoihin ? .D Sairaat pohdinnat minulla kyllä, mutta silti se on jääny askarruttamaa .D

Itse saan korvatulehduksen aina kun on vähänki pahempi flunssa. Toivon kyllä et oisin useemmin kuumeessa, koska kuume ei tunnu millään tarttuvan. Enkä liiemmin ole millekkään allerginenkaan, tosin miäkin pienempänä toivoin olevani, mutta enpä siis ole siedätyshoitoakaan kokenut ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.asabiz.foorumi.biz
Sindacol
Maukas Markiisi
Maukas Markiisi
Sindacol


Viestien lukumäärä : 139
Join date : 28.12.2008
Paikkakunta : Siellä minne varpuset putoavat

Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 EmptySu Tammi 18, 2009 6:07 pm

Se rouhinta oli varsin hurmaavaa, ihmettelen yhä että rustonkappaleet eivät koskaan putoilleet nenästäni sen jälkeen..

Tuskin se mato aivoihin asti pääsisi, sillä onhan niitä käärmeitäkin tungettu neniin, eivätkä ne ole juuri aivoihin rynnistäneet. Luultavasti se vaihtaisi toiseen sieraimeen ja sitä kautta ulos, tai sitten se eksyisi suuhun asti ja mongertelisi kuolavanan saattelemana vapauteen. Toinen asia sitten onkin, pystyykö tämä nukkuva hengittämään tämän toimenpiteen aikana.. Mielenkiintoinen ajatus, kyllä, pitäisiköhän joskus kokeilla..

Onko kukaan muuten koskaan syönyt kastematoa? Itse olen, ei maistunut kovin kummoiselta. Paistettu heinäsirkka oli parempaa : D

Miksi ihmiset toivovat olevansa allergisia jollekin? Se ei ole ollenkaan kivaa ;___;
Oho, korvatulehdus, voi parkaa. Minulla niin kävi aina pienenä. Nykyään se menee aina poskionteloihin, nyt kauhulla odotan meneekö se sinne myös tällä kertaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pölinät~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pölinät~   Pölinät~ - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pölinät~
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Amalthaea's Ascendance :: OFF-GAME :: HÖPINÄT-
Siirry: