Amalthaea's Ascendance
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Power - the key of Everything
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Selleri kadoksissa

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Selleri kadoksissa Empty
ViestiAihe: Selleri kadoksissa   Selleri kadoksissa EmptyTi Tammi 20, 2009 10:00 pm

Koeviikko odottaa nurkan takana, ja onneton Selleri ei ole pahemmin päätään sillä vaivannut. Olisi silti kivaa saada hyviä numeroita, joten täytynee kai alkaa lukea nyt. En jaksaisi päntätä joka ilta about 150 sivun koealuetta, joten... Minua näkyy täällä, tai ylipäätään koneella varsin vähän tästä päivästä perjantai 30. päivään asti. Silloin koeviikko loppuu. Tosin sinä samaisena päivänä lähden kaverilleni, kenties vietän siellä koko viikonlopun kun tuo muuten joutuisi olemaan aivan yksin ;D

Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etten viuhahtelisi koneella toisinaan. Koeviikot eivät aikaisemminkaan ole onnistuneet eristämään minua koneelta, joten hyvin todennäköistä on, että sorrun käymään täälläkin opiskelun sijaan. Eli sellaista tiedossa minun suunnaltani~:3

Erityiset pahoittelut Vertsulle, jonka kanssa peli jumiutuu. Ällös kuitenkaan huoli, kyllä minä jostain revin aikaa, jotta pääsen vastaamaan peliimme! :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Selleri kadoksissa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Selleri sanoo heihei~

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Amalthaea's Ascendance :: OFF-GAME :: ILMOITUKSET-
Siirry: