Amalthaea's Ascendance
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Power - the key of Everything
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Selleri sanoo heihei~

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Selleri sanoo heihei~ Empty
ViestiAihe: Selleri sanoo heihei~   Selleri sanoo heihei~ EmptyPe Maalis 27, 2009 9:41 pm

Toisinaan elämä tulee ikävästi tielle, etenkin lukion takia. Koulujuttuja on liikaa, ja nykyään olen huomannut viettäväni paljon enemmän aikaa "koneen ulkopuolella".
Voisi kai sanoa, että olen löytänyt sen elämän, jota minulla ei vielä aikaisemmin ollut. Ja nyt olen joutunut tekemään hankalia päätöksiä ihan vain sen takia, että minulla ei millään riitä aikaa kaikkeen siihen mihin haluaisin, joten jostain on luovuttava.

Tämä paikka on aivan upea, ja siihen on nähty iha hirveästi vaivaa. Siksi onkin sääli jättää tämä taakse, koska täällä olisi ollut mahdollista kokea niin paljon hienoja pelejä.
Mutta eivät nämä ole välttämättä hyvästit; ehkä näen vielä tämän paikan pelaajia jossain^^ Ainakin toivon niin!

Pahoitteluni etenkin Freylle, Mirulle ja Vertsulle, tämän takia hienot suunnitelmat menevät pilalle. Mutta, toivon näkeväni teitä jatkossakin.
Tunnukseni voi poistaa, ettei se jäisi tänne kummittelemaan.

Hyviä jatkoja tänne<3

-Selene
Takaisin alkuun Siirry alas
Candika
Kiihkeä Kingi
Kiihkeä Kingi
Candika


Viestien lukumäärä : 108
Join date : 14.12.2008
Paikkakunta : Jyväkylä

Selleri sanoo heihei~ Empty
ViestiAihe: Vs: Selleri sanoo heihei~   Selleri sanoo heihei~ EmptyTi Maalis 31, 2009 2:19 pm

Olen hyvin pahoillani lähdöstäsi, mutta ymmärrän kyllä kantasi. Joskus vaan kiireille ei voi mitään, vaikka haluaisi, ja silloin jostain on luovuttava.
Toivotan hyvät jatkot ja olisi mukava, jos vielä jossain törmättäisiin ^^

Jos joskus päätät palata, olet muiden lopettaneiden tapaan lämpimästi tervetullut !
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.asabiz.foorumi.biz
 
Selleri sanoo heihei~
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Selleri kadoksissa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Amalthaea's Ascendance :: OFF-GAME :: ILMOITUKSET-
Siirry: